InPost - Zagubiona przesyłka z negatywami

Data: 2014-11-30 10:38:21
Autor: lukasz.horak
InPost - Zagubiona przesyłka z negatywami
Witam !

Jaki¶ czas temu za po¶rednictwem Paczkomatu wysłałem kilka negatywów do skanowania. Przesyłka zaginęła. Zgłosiłem reklamację i w odpowiedzi dostałem pro¶bę o wycenienie szkody wraz z zał±czeniem dowodów zakupu lub innych dokumentów posiadania. Same klisze były warte kilka groszy, ale zawarte na nich obrazy s± dla mnie bezcenne. Czy kto¶ z was przerabiał tak± reklamację ? Czy faktycznie mogę liczyć na zwrot najwyżej równowarto¶ci materiału? Mam amatorski skan jednego ze zdjęć, ale jak wycenić warto¶ć artystyczn± zagubionej przesyłki ?

Pozdrawiam

Lukasz

Data: 2014-11-30 20:52:37
Autor: Robert Tomasik
InPost - Zagubiona przesyłka z negatywami
Użytkownik <lukasz.horak@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:30777806-8c4d-406b-a7e8-b709e7f05de7googlegroups.com...

T± drog±, to każdy zagubiony przez InPost przedmiot miałby wielomiliardow± warto¶ć artystyczn±.

Data: 2014-12-01 14:54:44
Autor: Bo t manager
InPost - Zagubiona przesy�ka z negatywami
Robert Tomasik wrote:

Użytkownik <lukasz.horak@gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]

Tą drogą, to każdy zagubiony przez InPost przedmiot miałby wielomiliardową
wartość artystyczną.

No to mĂłj przypadek z inpostu:
Lumix dmc-g2 bodajże ponad rok temu wylicytowany ze sklepu internetowego na allego coś koło 1100PLN(kit nowy z papierami) taki sam od ręki dostępny był za 1500PLN. Odzyskałem niestety 1100PLN.
Rzeczy wartościowych, kupionych okazyjnie, mających wartość "sentymentalną" nie wysyłamy paczkomatami. Ta instytucja nadaje się do zakupów standardowych
t.j takich gdzie po utracie paczki nie będziemy w plecy(za odszkodowanie spokojnie kupując drugą taka samą rzecz).

Bo(o)t manager

InPost - Zagubiona przesyłka z negatywami