Inauguracyjna śmierć motocyklisty

Data: 2009-03-16 23:49:42
Autor: Koczis
Inauguracyjna śmierć motocyklisty
Sikacz przeszedl samego siebie, no po prostu Fakt dla motocyklistow.

Koczis
R1

Data: 2009-03-16 23:16:12
Autor: masti
Dnia Mon, 16 Mar 2009 23:49:42 +0100, Koczis napisał(a):

Sikacz przeszedl samego siebie, no po prostu Fakt dla motocyklistow.

nie przejechałbyś się?
czy piszesz dla "fucktu"?

--
mst <at> gazeta <.> pl BMW R1100GS '94 (DC) "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" Terry Pratchett

Data: 2009-03-16 23:53:22
Autor: Koczis
Inauguracyjna śmierć motocyklisty
Data: 2009-03-17 08:18:36
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Inauguracyjna śmierć motocyklisty
Koczis napisał(a):
I link, bo zapomnialem:

http://www.scigacz.pl/Inauguracyjna,smierc,motocyklisty,8736.html

yy.... a co w tym artykule jest nie tak? Tylko to ze jest ze scigacza?

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-03-17 08:40:43
Autor: Qlfon
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
Koczis napisał(a):
I link, bo zapomnialem:

http://www.scigacz.pl/Inauguracyjna,smierc,motocyklisty,8736.html

yy.... a co w tym artykule jest nie tak? Tylko to ze jest ze scigacza?

Tytuł jest  troche, tego, za ostry. Sam art. jest OK. Mialem sie prszyczepiic do tego samego co Koczis ale przeczytalem i mi przeszlo.

--
Qlfon, Kraków

Data: 2009-03-17 11:12:30
Autor: newrom
Inauguracyjna œmierć motocyklisty
On Tue, 17 Mar 2009 08:18:36 +0100, Kamil Nowak 'Amil'
<kn@qumak.spaaaaam.pl> wrote:

yy.... a co w tym artykule jest nie tak? Tylko to ze jest ze scigacza?

Zawiera zbyt duzo preclizmow, autor jest, albo przyjmuje poze starego
pierdziela co nie rozumie pedu, szybkosci, przyspieszen i adrenaliny.
Jednym slowem powinien sie pokazac na preclach, a nie na scigaczu

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
Kosovo je Srbija!

Data: 2009-03-17 11:31:16
Autor: michal
Inauguracyjna omierć motocyklisty
<newrom@spamcom.com>
<kn@qumak.spaaaaam.pl> wrote:
[...]

O, nastepny co uwaza ze PRM ma monopol na wiedze,  rozsadek i doswiadczenie.
Owszem, bywaja one tu czesto, ale twierdzenie ze powinien sie tu ukazac to tworzenie segregacji - tu stateczni weterani, tam rozywdrzone kociarstwo.

Dobrze ze pokazal sie na scigaczu, gdzie moze do kogos przemowi.
--
Michal
FJS600

Data: 2009-03-17 09:31:06
Autor: gildor
On 17 Mar, 12:31, "michal" <michal@@kupczyki..eclipse..co..uk> wrote:
<new...@spamcom.com>

> [...]

tworzenie segregacji - tu stateczni weterani, tam rozywdrzone kociarstwo.

jak Cie ironia w dupe kopnie, to zauważysz?
tak tylko pytam

- gildor

Data: 2009-03-17 18:21:47
Autor: michal
Inauguracyjna omiera motocyklisty
"gildor"
jak Cie ironia w dupe kopnie, to zauważysz?
tak tylko pytam

Pewnie tak :-)
Ale jezeli po 5-ci latach czytania grupy nadal nie lapie i potrzebuje kopa to chyba juz tak zostanie.
EOT.

--
Michal
FJS600

Data: 2009-03-18 09:00:23
Autor: newrom
Inauguracyjna omiera motocyklisty
On Tue, 17 Mar 2009 18:21:47 -0000, "michal"
<michal@@kupczyki..eclipse..co..uk> wrote:

Ale jezeli po 5-ci latach czytania grupy nadal nie lapie i potrzebuje kopa to chyba juz tak zostanie.

Nie przejmuj sie, to towarzystwo wzajemnej adoracji chcialo zalagodzic
to co napisalem. Ze niby to ironia byla, a nie szczera prawda.

pozdr
newrom

Data: 2009-03-17 11:54:45
Autor: Rafael
Inauguracyjna omier? motocyklisty
michal <michal@@kupczyki..eclipse..co..uk> napisał(a):
[...]

Nie przyczytałeś tego co było między słowami - tekst Newroma jest zajebisty i
dowodzi jego inteligencji i dystansu do siebie - uśmiałem się strasznie :).
Dobrze ze pokazal sie na scigaczu, gdzie moze do kogos przemowi.

Fakt, Łowca ostro pojechał z pozycji "stetryczałego nudziarza" i napisał
trochę prawdy - obawiam się że takie artykuły mogą im zmniejszyć słupki :).
A może się poczuli tak silnie że nie boją się zmniejszenia słupków :).
A może wymyślam za dużo :).

Pozdro
Rafael
Bandit650

Data: 2009-03-17 12:36:03
Autor: newrom
Inauguracyjna omier? motocyklisty
On Tue, 17 Mar 2009 11:31:16 -0000, "michal"
<michal@@kupczyki..eclipse..co..uk> wrote:

O, nastepny co uwaza ze PRM ma monopol na wiedze,  rozsadek i doswiadczenie.

aha

Owszem, bywaja one tu czesto, ale twierdzenie ze powinien sie tu ukazac to tworzenie segregacji - tu stateczni weterani, tam rozywdrzone kociarstwo.

dupa.

pozdr
newrom
PS. 'jestem zaskoczony poziomem tego teksu'
PPS. 'Nie pasuje do sikacz.peel'
PPPS. powyzsze peesy to wolne tlumaczenie mojego postu.
PPPPS. jeszcze niedawno podobniez chlopcy sikaczowcy lubili sobie
dworowac ze stetryczalego precla.

Data: 2009-03-17 13:32:54
Autor: Kefir
Inauguracyjna omierć motocyklisty
Elou!
"michal" <michal@@kupczyki..eclipse..co..uk> wrote in message news:gpo1mh$f2g$1news.onet.pl...
<newrom@spamcom.com>
<kn@qumak.spaaaaam.pl> wrote:
[...]

Czy jestes z tych ktorzy zauwazaja ironie dopiero gdy kopnie ich w d*^e? ;) Nie napinaj sie.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

Data: 2009-03-17 09:32:34
Autor: gildor
On 17 Mar, 13:32, "Kefir" <kefir_spam...@riders.pl> wrote:
> [...]

Czy jestes z tych ktorzy zauwazaja ironie dopiero gdy kopnie ich w d*^e? ;)

kurewa. najpijerw skończyć wontek. najpijerw skończyc wontek

- gildor

Data: 2009-03-17 14:16:42
Autor: Leszek Karlik
Inauguracyjna omierĂŚ motocyk listy
On Tue, 17 Mar 2009 12:31:16 +0100, michal  <michal@@kupczyki..eclipse..co..uk> wrote:

[...]
[...]

Irony - it's like goldy or silvery, only different.

--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2009-03-17 06:59:31
Autor: pdolezyc
Inauguracyjna omierć motocyklisty
Mię się tam tekst podobał :)
Sam jak wsiadłem przedwczoraj na moto, to też miałem podobne odczucia..
Koordynacja nie ta, międzygaz uciekł gdzieś, hamowanie nie takie jak
trzeba itp itd. Dlatego ostrożnie jechałem oj ostrożnie. Szaleństwo
zostawiam sobie zresztą tylko na tor. Życie mam jedno i nie chcę nim
grać jeżdżąc po drogach publicznych jak szalony. :)

Data: 2009-03-18 08:00:39
Autor: Jaroslaw Zawiła
Dnia 17-03-2009 o 14:16:42 Leszek Karlik <leslie@hell.pl> napisał(a):

Irony - it's like goldy or silvery, only different.

Zelazny- zloty czy srebrny dyferencjal? W tym watku. To onemu na leb  spadlo?

--
jarek67- okolok
Nie wazne gdzie- wazne jak. Liczy sie droga, ktorej konca nie znasz.

Data: 2009-03-17 02:07:33
Autor: James
Inauguracyjna śmierć motocyklisty
"Koczis" wrote...
Sikacz przeszedl samego siebie, no po prostu Fakt dla motocyklistow.

Ze co? Bo nie bardzo rozumiem... Ze wyraza sie niezbyt dobrze o motocyklistach? Ze nie chwali ich tylko ma czelnosc powiedziec, ze niektorzy zle robia? Sorry... Moim zdaniem napisane ladnym jezykiem, poprawnie, bez "tylnich, karnistrow" i tym podobnych kfiatkow. Tytul Ci sie nie podoba? A moze wlasnie chodzi o wywolanie emocji? Moze choc jednego to powstrzyma od zapie$#% pierwszego dnia, bo w przeciwnym razie zamiast inauguracji sezonu bedzie dokladnie jak w tytule, ktory jest dobry, mocny i "right to the point".
Ja akurat zgadzam sie z autorem art w calosci. Mialem dzisiaj okazje zobaczyc takiego madrego... mieszkam na malej osiedlowej ulicy, 200m dlugosci. Piach, woda (kropil deszcz), (nieszczesny) plastikowy garb w polowie. Motocyklista idiota z predkoscia..... (uprzedzajac) nie mam radaru w oczach i dokladnie nie wiem ile jechal, ale bylo to stanowczo za szybko, gdyz zakonczylo sie w pozycji horyzontalnej na koncu ulicy... bo za szybko bylo i droga sie skonczyla.
Naprawde az chce sie powiedziec - spokojniej panowie.

--
pozdro
James

Data: 2009-03-17 06:56:18
Autor: zbigi
Koczis napisał(a):
Sikacz przeszedl samego siebie, no po prostu Fakt dla motocyklistow.

Czepiasz sie Koczisie - IMO artykul wywazony, rozsadny i wcale nie napisany w stylu fucktu.
Tylko cholercium nie wiem, czy pozytywne opinie tutaj o nim wyrazane, nie przyniosa odwrotnego skutku - skoro precle cos chwala, to musi to byc be...

Data: 2009-03-17 08:06:44
Autor: Mystik
Inauguracyjna śmierć motocyklisty
Cześć

Użytkownik "zbigi" <zbiegusek@gdzies.w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisał w wiadomości news:gpne1p$mkk$1news.onet.pl...
Koczis napisał(a):

IMO artykul wywazony, rozsadny i wcale nie napisany w stylu fucktu.

Też przeczytałem i też się zdziwiłem.
Poza tytułem i bijącymi po oczach zdjęciami, to całość bardzo dobrze napisana.

pozdr.
Mystik

Data: 2009-03-17 08:01:09
Autor: Rafael
Mystik <mystik@poPROTECTION.pl> napisał(a):
Też przeczytałem i też się zdziwiłem.
Poza tytułem i bijącymi po oczach zdjęciami, to całość bardzo dobrze napisana.

A to ja się przyczepię :).
Cytat: " ... Jeszcze parę lat temu zapewne dawałbym z garści ile wlezie, teraz
jedynie spokojnie przyglądałem się temu, co dzieje się ze mną i z maszyną. ..."

"Zapomniał wół jak cielęciem był"? :)
Innymi słowy autor nie wziął poprawki, że sam był kiedyś młody i pewnie też
robił głupie rzeczy, a teraz robi z siebie wzór do naśladowania ...

Pozdro
Rafael
Bandit650

Data: 2009-03-17 01:17:05
Autor: kozak.szymon
Inauguracyjna śmierć motocyklisty
On Mar 17, 9:01 am, "Rafael" <rafal_mazurkiewicz.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
"Zapomniał wół jak cielęciem był"? :)
Innymi słowy autor nie wziął poprawki, że sam był kiedyś młody i pewnie też
robił głupie rzeczy, a teraz robi z siebie wzór do naśladowania ....

Lepszy wzór niż wór.

Data: 2009-03-17 12:26:50
Autor: (pj)
Inauguracyjna śmierć motocyklisty
kozak.szymon@gmail.com pisze:

Lepszy wzór niż wór.

Piękny bon mot!

--

pozdr
pj

Data: 2009-03-17 13:15:08
Autor: Watson
(pj) wrote:
kozak.szymon@gmail.com pisze:

Lepszy wzór niż wór.

Piękny bon mot!

Lovtza napisał dokladnie to co nalezało napisac.
To o czym wie kazdy kto przezył wiecej niz kilka sezonów na moto.

Brawo!

--
FJR 1300
Wyscigowa licencja A

Data: 2009-03-18 11:05:21
Autor: KJ Siła Słów
Inauguracyjna śmierć motocyklisty
kozak.szymon@gmail.com pisze:

Lepszy wzór niż wór.

Dla mnie ri_post_a tygodnia.

KJ

Data: 2009-03-17 20:39:06
Autor: Koczis
Inauguracyjna śmierć motocyklisty
Macie racje, ze artykol jakich malo na sikaczu. Mi chodzilo o sam tytul, taki
typowy dla niektorych "gazet".
Co do tresci to w 99% sie zgadzam i sam pierwsze pozimowe wypady robie w tempie
ekspresowego slimaka :)

P.S. nie wiem, czy zauwazyliscie, ale jak sie tu cos napisze o sikaczu.pl to
zaraz rozpoczyna sie dyskusja, a ponoc nikt z tu obecnych go nie czytuje hehe

Koczis
R1

Data: 2009-03-17 22:22:46
Autor: zbigi
Koczis napisał(a):
Macie racje, ze artykol jakich malo na sikaczu. Mi chodzilo o sam tytul, taki
typowy dla niektorych "gazet".

A wlasnie, ze IMO niekoniecznie. Jednak dosc khem... wysmakowany - ponad poziom fucktu. Choc z pewnoscia mocny. I chyba o to chodzilo autorowi.

Co do tresci to w 99% sie zgadzam i sam pierwsze pozimowe wypady robie w tempie
ekspresowego slimaka :)

I taki wlasnie przekaz IMO byl glowny.

P.S. nie wiem, czy zauwazyliscie, ale jak sie tu cos napisze o sikaczu.pl to
zaraz rozpoczyna sie dyskusja, a ponoc nikt z tu obecnych go nie czytuje hehe

Trza bylo nie linkowac, to bym nie przeczytal :P Ale i nie zabralbym glosu w tym watku.

Inauguracyjna śmierć motocyklisty