Inauguracyjna ¶mierę motocyklisty

Data: 2009-03-17 02:07:33
Autor: James
Inauguracyjna ¶mierę motocyklisty
"Koczis" wrote...
Sikacz przeszedl samego siebie, no po prostu Fakt dla motocyklistow.

Ze co? Bo nie bardzo rozumiem... Ze wyraza sie niezbyt dobrze o motocyklistach? Ze nie chwali ich tylko ma czelnosc powiedziec, ze niektorzy zle robia? Sorry... Moim zdaniem napisane ladnym jezykiem, poprawnie, bez "tylnich, karnistrow" i tym podobnych kfiatkow. Tytul Ci sie nie podoba? A moze wlasnie chodzi o wywolanie emocji? Moze choc jednego to powstrzyma od zapie$#% pierwszego dnia, bo w przeciwnym razie zamiast inauguracji sezonu bedzie dokladnie jak w tytule, ktory jest dobry, mocny i "right to the point".
Ja akurat zgadzam sie z autorem art w calosci. Mialem dzisiaj okazje zobaczyc takiego madrego... mieszkam na malej osiedlowej ulicy, 200m dlugosci. Piach, woda (kropil deszcz), (nieszczesny) plastikowy garb w polowie. Motocyklista idiota z predkoscia..... (uprzedzajac) nie mam radaru w oczach i dokladnie nie wiem ile jechal, ale bylo to stanowczo za szybko, gdyz zakonczylo sie w pozycji horyzontalnej na koncu ulicy... bo za szybko bylo i droga sie skonczyla.
Naprawde az chce sie powiedziec - spokojniej panowie.

--
pozdro
James

Inauguracyjna ¶mierę motocyklisty