Inauguracyjna ¶mierę motocyklisty

Data: 2009-03-17 20:39:06
Autor: Koczis
Inauguracyjna ¶mierę motocyklisty
Macie racje, ze artykol jakich malo na sikaczu. Mi chodzilo o sam tytul, taki
typowy dla niektorych "gazet".
Co do tresci to w 99% sie zgadzam i sam pierwsze pozimowe wypady robie w tempie
ekspresowego slimaka :)

P.S. nie wiem, czy zauwazyliscie, ale jak sie tu cos napisze o sikaczu.pl to
zaraz rozpoczyna sie dyskusja, a ponoc nikt z tu obecnych go nie czytuje hehe

Koczis
R1

Data: 2009-03-17 22:22:46
Autor: zbigi
Inauguracyjna ¶mierę motocyklisty
Koczis napisa³(a):
Macie racje, ze artykol jakich malo na sikaczu. Mi chodzilo o sam tytul, taki
typowy dla niektorych "gazet".

A wlasnie, ze IMO niekoniecznie. Jednak dosc khem... wysmakowany - ponad poziom fucktu. Choc z pewnoscia mocny. I chyba o to chodzilo autorowi.

Co do tresci to w 99% sie zgadzam i sam pierwsze pozimowe wypady robie w tempie
ekspresowego slimaka :)

I taki wlasnie przekaz IMO byl glowny.

P.S. nie wiem, czy zauwazyliscie, ale jak sie tu cos napisze o sikaczu.pl to
zaraz rozpoczyna sie dyskusja, a ponoc nikt z tu obecnych go nie czytuje hehe

Trza bylo nie linkowac, to bym nie przeczytal :P Ale i nie zabralbym glosu w tym watku.

Inauguracyjna ¶mierę motocyklisty