Incjatywa ustawodawcza by na bilecie lotniczym był wiek samolotu.

Data: 2015-03-27 13:01:42
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 27 Mar 2015 10:39:02 +0100, Stokrotka napisał(a):

Incjatywa ustawodawcza by na bilecie lotniczym był wiek samolotu.

Może jaki¶ poseł podhwyci?

Ja proponuje orientację seksualn± - podchwyci _pan_ Anna Grodzka 3-]

--
Ikselka
Lemingom mówię NIE!

Data: 2015-03-27 14:50:06
Autor: Patriota
W dniu 2015-03-27 o 13:01, Ikselka pisze:
[...]

Zabawne, zdaje się pani Grodzka jest o lata ¶wietlne do takich pomysłów, w odróżnieniu od was.. To przecież was tak rajcuj± sprawy okołoseksowe a nie j±.

Data: 2015-03-28 04:47:24
Autor: Stachu Chebel
W dniu pi±tek, 27 marca 2015 13:01:51 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:
Dnia Fri, 27 Mar 2015 10:39:02 +0100, Stokrotka napisał(a):

> Incjatywa ustawodawcza by na bilecie lotniczym był wiek samolotu.

Ja proponuje orientację seksualn± - podchwyci _pan_ Anna Grodzka 3-]

JAPIER....  To też cię nakręca? :)))
Żenada !!

Incjatywa ustawodawcza by na bilecie lotniczym był wiek samolotu.