Incognito - 1997'

Data: 2009-04-04 20:16:53
Autor: MAYKY
Incognito - 1997'
Czy ktos wie gdzie można dostać ten film na CD ??????

Mayky

Data: 2009-04-04 22:15:31
Autor: Moon
Incognito - 1997'
MAYKY wrote:
Czy ktos wie gdzie można dostać ten film na CD ??????

na CD to pewnie nigdzie:)
spróbuj z DVD.

moon

Data: 2009-04-04 21:03:05
Autor: Hans Kloss
Incognito - 1997'
Moon <munip79@yahoo.com> napisał(a):
MAYKY wrote:
> Czy ktos wie gdzie można dostać ten film na CD ??????

na CD to pewnie nigdzie:)

Upppsss... na wrocławskiej giełdzie elektronicznej takie cuda potrafią wyczyniać ze sam palitusk mógłby się uczyć ;).
J-23

Data: 2009-04-05 08:06:36
Autor: MAYKY
Incognito - 1997'
Moon pisze:
MAYKY wrote:
Czy ktos wie gdzie można dostać ten film na CD ??????

na CD to pewnie nigdzie:)
spróbuj z DVD.
:):):)

ale dalej nie wiemy gdzie
nawet na dvd :)

Mayky

moon

Data: 2009-04-06 00:53:17
Autor: Moon
Incognito - 1997'
MAYKY wrote:
Moon pisze:
MAYKY wrote:
[...]

my wiemy - wy nie wiecie.
kup se na amazon, 10 dolców za nowy, 3 baksy za używane,
masz skrócik, lamo:
http://www.amazon.com/s/ref=nb_ss_d?url=search-alias%3Ddvd&field-keywords=incognito

moon

Data: 2009-04-06 06:29:41
Autor: MAYKY
Incognito - 1997'

my wiemy - wy nie wiecie.
kup se na amazon, 10 dolców za nowy, 3 baksy za używane,
masz skrócik, lamo:
http://www.amazon.com/s/ref=nb_ss_d?url=search-alias%3Ddvd&field-keywords=incognito

nie wpadłeś na to eu-GENIUSZU że chodzi mi o PL wersje ,
Nie PL to ja mam , potrzebuję albo z lektorem albo napisy .

Mayky

Data: 2009-04-06 00:56:21
Autor: rs
Incognito - 1997'
On Mon, 06 Apr 2009 06:29:41 +0200, MAYKY <mayky@ceti.pl> wrote:

[...]

jak juz "kradniesz", to rob to przynajmniej z gracja. <rs>

Data: 2009-04-06 16:50:51
Autor: Moon
Incognito - 1997'
MAYKY wrote:
[...]

Nie, nie wpadłem, bo nic o tym nie napisałeś.
Czego jeszcze nie napisałeś, zanim zaczniemy ci pomagać?

moon

Data: 2009-04-06 21:56:45
Autor: MAYKY
Incognito - 1997'

Nie, nie wpadłem, bo nic o tym nie napisałeś.
Czego jeszcze nie napisałeś, zanim zaczniemy ci pomagać?

wyluzuj , bo Ci żyłka pęknie , a włącz myślenie ......

ale łopatologicznie-
z 10 lat temu widziałem w/w film jeszcze na VHSie
dzisiaj chętnie zobaczył bym go jeszcze raz ale niestety
do VHSa nie mam dostępu ( mówię o maszynie)
to wszystko , naprawdę tak trudno zrozumieć ????
naprawdę trzeba wyzywać od razu od Lam albo złodziei ????

MAYKY

moon

Data: 2009-04-06 22:31:48
Autor: Moon

[...]