[Foto] Indie (glownie) rowerowo

Data: 2015-09-21 23:33:41
Autor: Iguan_007
[Foto] Indie (glownie) rowerowo
Hej, Kilka zdjec z wrzesniowego wypadu w Himalaje:
https://picasaweb.google.com/iguan007/India2015

Pozdrawiam, Iguan   --
Iguan007   https://picasaweb.google.com/iguan007

Data: 2015-09-22 15:49:01
Autor: AL
On 2015-09-22 08:33, Iguan_007 wrote:
Hej,

Kilka zdjec z wrzesniowego wypadu w Himalaje:
https://picasaweb.google.com/iguan007/India2015

500 INTERNAL_SERVER_ERROR :(

Data: 2015-09-25 22:50:06
Autor: MadMan
Dnia Mon, 21 Sep 2015 23:33:41 -0700 (PDT), Iguan_007 napisał(a):

Hej, Kilka zdjec z wrzesniowego wypadu w Himalaje:
https://picasaweb.google.com/iguan007/India2015

Pozdrawiam, Iguan

Jak wrażenia z jazdy na takich wysokościach?

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2015-09-26 01:39:50
Autor: Iguan_007
On Saturday, September 26, 2015 at 2:17:18 PM UTC+10, MadMan wrote:

Jak wrażenia z jazdy na takich wysokościach?

Nie bylo zle. Staralem sie zwiekszac wysokosc stopniowo wiec z oddychaniem problemow nie bylo. Bardziej przeszkadzala mi waga roweru z sakwami bo mam malo doswiadczenia w jezdzeniu z bagazem. Pozdrawiam,
Iguan   --
Tu i tam:   https://picasaweb.google.com/iguan007

Data: 2015-09-26 01:59:34
Autor: Ignac
[Foto] Indie (glownie) rowerowo
> Jak wrażenia z jazdy na takich wysokościach?

Tu i tam:   https://picasaweb.google.com/iguan007

Zachwycające!!!

Data: 2015-09-26 02:49:20
Autor: Iguan_007
On Saturday, September 26, 2015 at 6:59:38 PM UTC+10, Ignac wrote:
 > Tu i tam:   > https://picasaweb.google.com/iguan007

Zachwycające!!!

Dzieki :)

Data: 2015-09-29 02:23:35
Autor: Titus Atomicus
[Foto] Indie (glownie) rowerowo
In article <98455585-f87d-4abf-b616-8e44d8280cfb@googlegroups.com>,
 Iguan_007 <iguan007@gmail.com> wrote:

Hej, Kilka zdjec z wrzesniowego wypadu w Himalaje:
https://picasaweb.google.com/iguan007/India2015

  Fajne plenery... Szkoda, ze zdjecia bez opisow.
No i sadze, ze motyw z pustym rowerem/motorem jest nieco naduzywany...
--
TA

Data: 2015-09-29 01:29:15
Autor: Iguan_007
On Tuesday, September 29, 2015 at 10:23:40 AM UTC+10, Titus_A...@somewhere.in.the.world wrote:

No i sadze, ze motyw z pustym rowerem/motorem jest nieco naduzywany...

Rower czy motocykl pusty bo sam jechalem :) Ale moze rzeczywiscie za czesto je wstawialem. Pozdrawiam, Iguan   --
Tu i tam:   https://picasaweb.google.com/iguan007

Data: 2015-10-02 10:50:50
Autor: Marek
Iguan_007 napisał:

Rower czy motocykl pusty bo sam jechalem :) Ale moze rzeczywiscie za czesto je wstawialem.
 Fajnie, jak w relacji z wycieczki określonym "środkiem transportu" pojawiają się akcenty podkreślające jej charakter. Dodawałeś fotki wedle uznania i tego trzeba się trzymać. Na szczęście to nie konkurs na fotorelację, a małpka Chmielewskiego nie siedzi w jury. Ale może warto pomyśleć o lekkim statywie na taką okoliczność? J. Postrzygacz też przez Australię popylał solo, ale w jego relacji jest sporo "podmiotu lirycznego". I to się fajnie ogląda. Z analizy liczby wyświetleń w takich materiałach wynika, że więcej odsłon mają fotki z ludźmi. W końcu wycieczkę robi człowiek, nie jego rower i dość monotonne krajobrazy. Szkoda, że nie ma opisów. To po relacji z trasy Rosja - Mongolia - Chiny "przegięcie w druga stronę" ;). Trudno oczekiwać, by każdy, kto lubi jeździć i pstrykać, lubił jeszcze pisać. Ale, bez słowa komentarza, z fotek opisujących jakąś przygodę robi się tylko ładunek do serii klików na strzałce w prawo. Góry, góry, góry, góry... koniec.

--
Marek

Data: 2015-10-04 23:40:24
Autor: jg
[...]

kosmos. zdjecie z koniem - mistrzostwo. gdzies mozna cosik o samej wyprawie
poczytac?

--
jg

Data: 2015-10-08 01:51:32
Autor: Iguan_007

Nie pisalem nigdzie relacji. Tak w skrocie bylo to trasa rowerowa z Manali do Leh (http://www.himalayabybike.com/Himalaya_by_Bike/Manali_Leh_route_info.html). Do tego kilka dni w Delhi plus tydzien w Leh. Z tego ostatniego miasta zrobilem jeszcze kilka lokalnych wycieczek (na zmiane rowerem, motocyklem i samochodem). Generalnie trasa organizacyjnie latwa. Moze odpuscilbym sobie Delhi, ale to juz moje subiektywne odczucia (za duze, za glosne, zbyt zatloczone, za duzo naciagaczy).