[Foto] Indie (glownie) rowerowo

Data: 2015-09-25 22:50:06
Autor: MadMan
[Foto] Indie (glownie) rowerowo
Dnia Mon, 21 Sep 2015 23:33:41 -0700 (PDT), Iguan_007 napisał(a):

Hej, Kilka zdjec z wrzesniowego wypadu w Himalaje:
https://picasaweb.google.com/iguan007/India2015

Pozdrawiam, Iguan

Jak wrażenia z jazdy na takich wysokościach?

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2015-09-26 01:39:50
Autor: Iguan_007
On Saturday, September 26, 2015 at 2:17:18 PM UTC+10, MadMan wrote:

Jak wrażenia z jazdy na takich wysokościach?

Nie bylo zle. Staralem sie zwiekszac wysokosc stopniowo wiec z oddychaniem problemow nie bylo. Bardziej przeszkadzala mi waga roweru z sakwami bo mam malo doswiadczenia w jezdzeniu z bagazem. Pozdrawiam,
Iguan   --
Tu i tam:   https://picasaweb.google.com/iguan007

Data: 2015-09-26 01:59:34
Autor: Ignac
[Foto] Indie (glownie) rowerowo
> Jak wrażenia z jazdy na takich wysokościach?

Tu i tam:   https://picasaweb.google.com/iguan007

Zachwycające!!!

Data: 2015-09-26 02:49:20
Autor: Iguan_007
On Saturday, September 26, 2015 at 6:59:38 PM UTC+10, Ignac wrote:
 > Tu i tam:   > https://picasaweb.google.com/iguan007

Zachwycające!!!

Dzieki :)