Indoktrynacja dzieci w szkołach gorsza, jak w PRLu

Data: 2011-11-09 23:10:39
Autor: sofu
Indoktrynacja dzieci w szkołach gorsza, jak w PRLu

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j9efon$bau$1mx1.internetia.pl...
Niesamowite!

Żona mówi, żebym ściągnął z internetu, wydrukował i przypilnował Dawidka, żeby sie nauczył na pamięć wiersza czy piosenki pt. "Oda do radości".

Wrzucam hasło w googlach i mam, wyskakuje mi m.in. Hymn UE - Oda do radości. Mówię NIE!. Nie powinien się tego uczyć na pamięć. Synek mówi, ża pani go juz upominała, że jak się nie nauczy, to dostanie pałę..
Osz kurwa, chyba się tam przejdę do tej szkoły... Jakim prawem dziecko w szóstej klasie ma sie uczyć na pamięć hymnu Unii Jewropejskiej? Toż w PRLu nam nawet nie kazano sie uczyć na pamięć hymnu Związku Radzieckiego, pod groźbą dwóji!

I kurwa, jak w tym kraju ma być dobrze, kiedy nawet nauczyciele w podstawówce są pod wpływem syjonistów z Unii Jewropejskiej...

Jakie pokolenia Polaków mają wyrasnąć na bazie takiego kształcenia?

boukun

A jak tam Dawidkowi idzie na lekcjach religii? Tam przeciez indoktrynuja w duchu watykanskiej sekty.

sofu

Data: 2011-11-09 23:45:21
Autor: boukun

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:j9etov$oep$1node2.news.atman.pl...

[...]

Przeciez dobrze wiesz, że Dawidek nie uczęszcza na lekcje religii...

boukun

Indoktrynacja dzieci w szkołach gorsza, jak w PRLu