Indonezja...

Data: 2011-06-10 07:16:47
Autor: Pszemol
Indonezja...
Nurkował ktoś w Indonezji i zechciałby się podzielić wrażeniami?
Z kim, gdzie, jak tam dotarliście, itp... może jakieś fotki?

Data: 2011-06-10 17:33:17
Autor: KCh+
Indonezja...
Z kim, gdzie, jak tam dotarliście, itp... może jakieś fotki?

Jan urkowałem na Sipadanie i sam z partnerem tam dojechałam

Data: 2011-06-10 10:50:44
Autor: Pszemol
Indonezja...
"KCh+" <krzysztof_spllpc@aol.com> wrote in message news:istdkm$8lk$1news.onet.pl...
Z kim, gdzie, jak tam dotarliście, itp... może jakieś fotki?

Jan urkowałem na Sipadanie i sam z partnerem tam dojechałam

W którym miesiącu byłaś i jak Ci się podobało?
Jakieś fotki zrobiłaś fajne? Podziel się proszę wrażeniami...

Indonezja...