Indonezja...

Data: 2011-06-10 19:44:47
Autor: tydupku
Indonezja...

> Jakieś fotki zrobiłaś fajne? Podziel się proszę wrażeniami... Sipadan jest w Malezji.
Natomiast co do Indonezji to nurkowania na Bali, Komodo, Sulawesi. > --

Data: 2011-06-10 14:00:08
Autor: Pszemol
Indonezja...
<tydupku@op.pl> wrote in message news:55fa.00000105.4df2580fnewsgate.onet.pl...
Sipadan jest w Malezji.
Natomiast co do Indonezji to nurkowania na Bali, Komodo, Sulawesi.

Byłeś? Napisz gdzie byłeś, gdzie nurkowałeś, jak Ci się podobało...

Data: 2011-06-11 16:19:41
Autor: Jacek Śliwicki
Indonezja...
Byliśmy . Zajrzyj tu : http://www.zanurkuj.republika.pl/

Fotki z wyjazdu znajdziesz w galerii . Polecam . Daleko jak cholera , ale warto .

pozdro

jacek

Data: 2011-06-13 08:55:48
Autor: Pszemol
Indonezja...
"Jacek Śliwicki" <geotyp@neostrada.pl> wrote in message news:4df37980$0$2454$65785112news.neostrada.pl...
Byliśmy . Zajrzyj tu : http://www.zanurkuj.republika.pl/

Fotki z wyjazdu znajdziesz w galerii . Polecam .
Daleko jak cholera , ale warto .

Czytam opis wyprawy Bali 2009 i mam kilka pytań, jeśli pozwolisz:
Lecieliście do Hong Kongu a potem z Hong Kongu do Bali...
Ja kombinuję jakiś lot z Bangalore w Indiach. Tam będę na delegacji.
Czy Wasze loty były resjowe czy czarterowe? Czym lecieliście (lub z kim) i za ile?

Co do samego Bali - piszesz o parze Adam i Radka - z jakiej bazy/firmy
są? Jak się z nimi skontaktować? Odwiedziłem stronę internetową
Marka do której link podałeś ale bazy widzę tylko w Egipcie...

p.s. dlaczego z całej rozległej Indonezji wybraliście właśnie Bali?

Indonezja...