Indywidualne karty płatnicze - własny awers

Data: 2009-08-23 08:26:26
Autor: Karol
Indywidualne karty płatnicze - własny awers
Jakie banki (poza ING, Fortis, Multibank) dają możliwość zaprojektowania
wlasnego awersu karty?

-- --
Farmersi.pl
Symulacja ekonomiczna - gra online.
farmersi.pl/index.php?idp=11004
gra-biznesowa.pl --

Data: 2009-08-25 10:52:40
Autor: kredytywkarpaczu
Indywidualne karty płatnicze - własny awers
Jakie banki (poza ING, Fortis, Multibank) dają możliwość zaprojektowania
wlasnego awersu karty?

shitty daje możliwość zdjęcia do golda i toleruje cokolwiek zamiast zdjęcia
możesz np. sfotografować swego psa :)

Data: 2009-08-25 18:43:42
Autor: MK
Użytkownik <kredytywkarpaczu@op.pl> napisał w wiadomości news:7b4d.00000265.4a93a658newsgate.onet.pl...

shitty daje możliwość zdjęcia do golda i toleruje cokolwiek zamiast zdjęcia
możesz np. sfotografować swego psa :)

A masz taka karte? A moze chociaz widziales?

MK

Data: 2009-08-25 19:06:24
Autor: kredytywkarpaczu1
Indywidualne karty płatnicze - własny awers
A masz taka karte? A moze chociaz widziales?

widziałem, pracownica citibanku przyjmująca wniosek
pokazała mi swoją złotą ze zdjęciem dziecka i psa.

shitty mój wniosek odrzucił bez podania przyczyny

--

Indywidualne karty płatnicze - własny awers