Inflacja cieszy emerytów

Data: 2021-02-16 23:45:32
Autor: Runt
Inflacja cieszy emerytów
https://www.onet.pl/?utm_source=www.fakt.pl_viasg_fakt&utm_medium=referal&utm_campaign=leo_automatic&srcc=ucs&pid=929746d7-129e-4770-8292-371ce4b4e521&sid=f13b499b-dba8-44e4-a9ae-cb9ebb087cc8&utm_v=2#rlu-202102161416178355109976

"Wzrost cen w styczniu 2021 wyniósł 2,7 proc. rok do roku i aż 1,2 proc. w porównaniu z grudniem 2020 roku (dane GUS). To najwyższa inflacja w stosunku do poprzedniego miesiąca w Polsce od ponad 20 lat."

Słuszną drogą idzie wasza partia! Cieszycie się! ;-)
--
Runt

Data: 2021-02-17 11:57:35
Autor: _Master_
Inflacja cieszy emerytów
https://pl.tradingeconomics.com/germany/inflation-cpi

Niemcom też rośnie mimo że są BOGACI.

My nie możemy mieć tak dobrze. My musimy gonić zachód, Długa droga przed nami. Nawet nie możemy wybierać sobie sędziów jak chcemy ;-)

Data: 2021-02-17 17:59:51
Autor: Budzik
Inflacja cieszy emerytów
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

[...]

I szczepionki musimy miec z tej samej serii.
I piwo mamy za drogie BO TAK.
I teraz inflacja jest dobra dla naszych portfeli tylko dlatego ze ktos inny tez ma inflacje.
Bedzie z tych głupot ksiazka :)

--
Pozdrawia... Budzik
Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

Data: 2021-02-17 13:31:34
Autor: Zenek Kapelinder
Inflacja cieszy emerytów
środa, 17 lutego 2021 o 18:59:53 UTC+1 Budzik napisał(a):
Użytkownik _Master_ Mas...@z.pl ...
> https://pl.tradingeconomics.com/germany/inflation-cpi > > Niemcom też rośnie mimo że są BOGACI. > > My nie możemy mieć tak dobrze. My musimy gonić zachód, Długa droga > przed nami. Nawet nie możemy wybierać sobie sędziów jak chcemy ;-)
I szczepionki musimy miec z tej samej serii. I piwo mamy za drogie BO TAK. I teraz inflacja jest dobra dla naszych portfeli tylko dlatego ze ktos inny tez ma inflacje. Bedzie z tych głupot ksiazka :) -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam na swoim domowym komputerze, a Unixa nie i nie zamierzam.
Strasznie cię piwo interesuje a zwłaszcza jego cena. Masz z tym jakiś problem?

Data: 2021-02-18 15:59:49
Autor: Budzik
Inflacja cieszy emerytów
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Strasznie cię piwo interesuje a zwłaszcza jego cena. Masz z tym
jakiś problem?

:)))
Ty chyba masz problem z rozumieniem tekstu...

--
Pozdrawia... Budzik
"Początek i koniec zawsze są jednością."

Data: 2021-02-18 08:44:06
Autor: Zenek Kapelinder
Inflacja cieszy emerytów
czwartek, 18 lutego 2021 o 16:59:51 UTC+1 Budzik napisał(a):
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogu...@gmail.com ...
> [...]
"Początek i koniec zawsze są jednością." Frank Herbert
Zaszyj się to za rok, jak ci się uda, inaczej będziesz patrzył na to co wypisywałes. Dużymi literami zaznaczyles swoje niezadowolenie z podwyżki cen piwa. Nie szczepionki czy inflacja a właśnie piwo było dla ciebie najważniejsze.

Data: 2021-02-18 19:39:50
Autor: Budzik
Inflacja cieszy emerytów
> [...]

niezadowolenie z podwyżki cen piwa. Nie szczepionki czy inflacja a
właśnie piwo było dla ciebie najważniejsze.

:)
No debil :))))

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

Data: 2021-02-18 19:50:31
Autor: andal
Inflacja cieszy emerytów
On Thu, 18 Feb 2021 19:39:50 +0000, Budzik wrote:

Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

> Strasznie cię piwo interesuje a zwłaszcza jego cena. Masz z tym
> jakiś problem?
:)))
[...]

nie ublizaj debilom :)

Data: 2021-02-19 13:13:57
Autor: Runt
Inflacja cieszy emerytów
W dniu 2021-02-18 o 20:39, Budzik pisze:
[...]

czego można oczekiwać od takiego przygłupa? ;-)))
nie rozumie prostych zdań. nie dziwię się skoro IQ ma na poziomie swoich "rodziców".

tak zenusiu kanalio! oculum pro oculum! ;-)))

--
Runt

Data: 2021-02-17 22:38:18
Autor: _Master_
Inflacja cieszy emerytów
Gdybyś przez tyle lat słuchał tokfm i oglądał tvn24 nie robiłbyś takich wielkich OCZU ;-)
I może umiał czytać ze zrozumieniem.

Jak na razie jesteś malutkim trybikiem w kojcu szczeniaczków który nawet nie może się zdecydować czy manipulować czy obrażać.

Reksio patrzy na Ciebie z politowaniem ;-)

Data: 2021-02-18 15:59:49
Autor: Budzik
Inflacja cieszy emerytów
[...]

Czyli merytorycznie nie bedziesz gadał dlatego ze ty słuchasz radia od lat a ja jestem trybikiem? Naprawde nie widzisz, ze pierdolisz od rzeczy?

--
Pozdrawia... Budzik
Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

Data: 2021-02-17 22:41:42
Autor: _Master_
Inflacja cieszy emerytów
Edukacyjnie pierwszy link z googla:
law.uj.edu.pl/~kpg/images/stories/ekonomiawyklad/w13.pdf

Poczytaj sobie o dobrej inflacji

Wróć jak ZROZUMIESZ ;-)

Data: 2021-02-18 15:59:49
Autor: Budzik
Inflacja cieszy emerytów
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

Edukacyjnie pierwszy link z googla:
law.uj.edu.pl/~kpg/images/stories/ekonomiawyklad/w13.pdf

Poczytaj sobie o dobrej inflacji

Wróć jak ZROZUMIESZ ;-)

A co, w dwóch zdaniach nie jestes klarownie w stanie przedstawic swojej racji / tezy?

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

Data: 2021-02-19 14:04:23
Autor: _Master_
Inflacja cieszy emerytów
W dniu 2021-02-18 o 16:59, Budzik pisze:
A co, w dwóch zdaniach nie jestes klarownie w stanie przedstawic swojej
racji / tezy?

Mam ciekawsze zajęcia.

W ten sposób nie masz wyboru bo zderzyłeś się ze ścianą.

Po co masz wyciągać jakieś jedno zdanie z mojej wypowiedzi i manipulować?

Nie będę Ci ułatwiał zycia

Jeszcze raz:
Pierwszy link z googla. Udźwigniesz?

law.uj.edu.pl/~kpg/images/stories/ekonomiawyklad/w13.pdf

Data: 2021-02-19 06:23:35
Autor: Zenek Kapelinder
Inflacja cieszy emerytów
piątek, 19 lutego 2021 o 14:04:24 UTC+1 _Master_ napisał(a):
W dniu 2021-02-18 o 16:59, Budzik pisze:
> A co, w dwóch zdaniach nie jestes klarownie w stanie przedstawic swojej > racji / tezy?
Mam ciekawsze zajęcia. W ten sposób nie masz wyboru bo zderzyłeś się ze ścianą. Po co masz wyciągać jakieś jedno zdanie z mojej wypowiedzi i manipulować? Nie będę Ci ułatwiał zycia Jeszcze raz: Pierwszy link z googla. Udźwigniesz? law.uj.edu.pl/~kpg/images/stories/ekonomiawyklad/w13.pdf
Udźwignie. Codziennie z paczkami zapierdala. Nie takie rzeczy nosił.

Data: 2021-02-19 16:20:28
Autor: Budzik
Inflacja cieszy emerytów
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Udźwignie. Codziennie z paczkami zapierdala. Nie takie rzeczy nosił.

Zenus, kłamco i oszczerco, czy twoje uszy doszły juz do porozumienia z twoim mozgiem i juz wiesz na ile wyceniasz swoje zdanie w stosunku do mojego? ;-DDD

--
Pozdrawia... Budzik
Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

Data: 2021-02-20 00:55:14
Autor: Runt
Inflacja cieszy emerytów
W dniu 2021-02-19 o 15:23, kanalia i bydlak Zenek Kapelinder pisze:
[...]

zenusiu, masz doświadczenie w temacie "dzwigania"? zdobyłes na budowie?

Codziennie z paczkami zapierdala.
skad wiesz? spotykasz go w czasie obchodu osiedlowych śmietników? ;-)))

Nie takie rzeczy nosił.
skad wiesz? szukasz wsparcia u _mastera? gnijąca łechtaczka ci swędzi? ;-)))

--
Runt

Data: 2021-02-19 16:20:28
Autor: Budzik
Inflacja cieszy emerytów
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

A co, w dwóch zdaniach nie jestes klarownie w stanie przedstawic
swojej racji / tezy?

Mam ciekawsze zajęcia.

Uczestniczysz w dyskusji ale masz ciekawsze zajecia niz uczestniczyc w dyskusji?
To troche tak jak ze szczepionkami - wygłosiłes teze z dupy bo nie miałes czasu zastanowic sie nad tym co pisałes?
Dobrze wiedziec na przyszłosc.

W ten sposób nie masz wyboru bo zderzyłeś się ze ścianą.

serio? ;-D

Po co masz wyciągać jakieś jedno zdanie z mojej wypowiedzi i
manipulować? Nie będę Ci ułatwiał zycia

Kolejny gosc który boi sie powiedziec jakie ma zdanie bo potem sie okaze ze pierdalnał głupoty.
Troche jak zenus ze zgonami z 2020 które jak twierdził wyrównaja sie w 2021.
Potem okazało sie ze moze sie wyrownaja i raczej nie w 2021 tylko przez 10 lat... Ciekawe co powie za 10 lat.

Jeszcze raz:
Pierwszy link z googla. Udźwigniesz?

law.uj.edu.pl/~kpg/images/stories/ekonomiawyklad/w13.pdf

Naprawde mam wielka nadzieje ze nie podajesz mi linka w ktorym ktos udowadnia ze niewielka inflacja jest dobra dla budzetu panstwa etc.
Ja wyraznie napisałem ze mowie o portflelu kowalskiego.

Reasumujac - czy dasz rade w dwóch słowach powiedziec jakie jest twoje zdanie czy twoje zdanie jest tak skomplikowane i rozbudowane ze nie dasz rady? ;-D

--
Pozdrawia... Budzik
"Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

Data: 2021-02-19 19:51:45
Autor: _Master_
Inflacja cieszy emerytów
W dniu 2021-02-19 o 17:20, Budzik pisze:
Uczestniczysz w dyskusji

Ty nie dyskutujesz. Ty się przypierdalasz do słówek wyjętych z kontekstu, zmieniasz temat i manipulujesz.

Zastanów się dlaczego nikt z Tobą nie rozmawia.

Wszyscy są popierdoleni czy z Tobą coś nie tak ;-)

Data: 2021-02-19 20:59:46
Autor: Budzik
Inflacja cieszy emerytów
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

Uczestniczysz w dyskusji

Ty nie dyskutujesz. Ty się przypierdalasz do słówek wyjętych z kontekstu, zmieniasz temat i manipulujesz.

Serio?
Chcesz powiedziec ze to ja powiedziałem ze szczepionki musza być tej samej serii? To manipulacja?
Wyjałem to z kontekstu? A jakiz to był kontekst? Ze tak naprawde nie musza, ze to bzdura czy moze ze mrozy odpusciły?
Chetnie poznam ten kontekst...

Zastanów się dlaczego nikt z Tobą nie rozmawia.

Masz jakies zwidy?
Akurat na polityce to nikt z nikimi nie rozmawia no chyba ze masz na mysli debilne aluzje filipka, tudziez fascynujace analnokałowe przepychanki zenka z Runtem.

Wszyscy są popierdoleni czy z Tobą coś nie tak ;-)

Pogadamy jak zechcesz merytorycznie.
Tylko nie wciskaj kitu ze inflacja jest dla Kowalskiego dobra, zwłaszcza taka w granicach 5% (tak, wiem ze oficjalnie 3 ale chyba w to juz mało kto wierzy...)

--
Pozdrawia... Budzik
udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć."  William Wharton

Data: 2021-02-19 22:05:57
Autor: u2
Inflacja cieszy emerytów
W dniu 19.02.2021 o 21:59, Budzik pisze:
[...]

https://www.youtube.com/watch?v=54H3EUAzpVg

S. a .j. n. o.

Data: 2021-02-20 00:55:18
Autor: Runt
Inflacja cieszy emerytów
W dniu 2021-02-19 o 19:51, pajac _Master_ pisze:
W dniu 2021-02-19 o 17:20, Budzik pisze:
Uczestniczysz w dyskusji

Ty nie dyskutujesz. Ty się przypierdalasz do słówek wyjętych z kontekstu, zmieniasz temat i manipulujesz.

Buhahahhahahahhahahahhahahahaa! I KTO TO MÓWI?  ;-)))

Zastanów się dlaczego nikt z Tobą nie rozmawia.
zastanowiłeś się? ;-)

Wszyscy są popierdoleni czy z Tobą coś nie tak ;-)
POpatrz w lusterko. Może coś załapiesz. ;-)))

--
Runt

Data: 2021-02-21 10:43:32
Autor: _Master_
Inflacja cieszy emerytów
Odezwał się mój GURU ;-)

Data: 2021-02-19 18:41:58
Autor: Runt
Inflacja cieszy emerytów
W dniu 2021-02-17 o 11:57, pajac _Master_ pisze:
https://pl.tradingeconomics.com/germany/inflation-cpi

Niemcom też rośnie mimo że są BOGACI.

Polacy też są bardzo bogaci?

--
Runt

Data: 2021-02-19 19:54:21
Autor: _Master_
Inflacja cieszy emerytów
W dniu 2021-02-19 o 18:41, Runt pisze:

Polacy też są bardzo bogaci?

Byłbym zapomniał. ;-)

Niemcy są jeszcze mądrzejsi i mogą sobie wybierać sędziów jak chcą.

Gdzie nam się do nich porównywać.

My tylko w ogonie mamy naśladować trendy.

A TRENDEM w Niemczech jest wzrost INFLACJI ;-)

Data: 2021-02-20 00:55:30
Autor: Runt
Inflacja cieszy emerytów
W dniu 2021-02-19 o 19:54, pajac _Master_ pisze:
W dniu 2021-02-19 o 18:41, Runt pisze:

Polacy też są bardzo bogaci?

ODPOWIEDZ NA PYTANIE!

Byłbym zapomniał. ;-)
znów nie wziąłes leków? ;-)

Niemcy są jeszcze mądrzejsi i mogą sobie wybierać sędziów jak chcą.
co to ma wspólnego z tematem?

Gdzie nam się do nich porównywać.
własnie.

My tylko w ogonie mamy naśladować trendy.
właśnie.

A TRENDEM w Niemczech jest wzrost INFLACJI ;-)
Buhhahahhahahhahahhahahahahahah! POważnie? Udowodnij!

Tak przy okazji: co z tą szczepionką w II etapie, musi być z tej samej serii? Tak uparcie twierdziłes. no i co pajacu? ;-))))

--
Runt

Data: 2021-02-17 12:10:05
Autor: Sylvio Balconetti
Inflacja cieszy emerytów
Am 16.02.21 um 23:45 schrieb Runt:
[...]

Juz jest

tinyurl.com/1nfdtzjh

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
https://tinyurl.com/ctepb3ak
,,Wkrótce Europa przekona się, i to boleśnie, co to są polskie fobie, psychozy oraz historyczne bóle fantomowe" (Stanisław Lem po wejściu Polski do UE).

Inflacja cieszy emerytów