Inflacja i deflacja

Data: 2017-12-15 08:12:43
Autor: #Lepudruk
Inflacja i deflacja
Inflacja - rosną ceny, mniej możemy za te same pieniądze kupić
Deflacja - rosną zarobki, za te same pieniądze możemy kupic więcej

Co wg geniuszy PiS jest lepsze dla przeciętnego Kowalskiego?
Wzrost cen czy wzrost zarobków?

--

Lepudruk

Data: 2017-12-15 09:46:14
Autor: Opozycja Totalna
Inflacja i deflacja

Użytkownik "#Lepudruk" <kurduple@dwarfs.org> napisał w wiadomości news:p0vsmd$qf9$1gioia.aioe.org...
[...]

W tym temacie jest dobry Zenuś! ;-)))

CL

Data: 2017-12-15 12:56:32
Autor: Presidente de San Escobar
Inflacja i deflacja
"Opozycja Totalna" <ciemny.ludek@kupi.to> napisał(-a):

> [...]
> Deflacja - rosną zarobki, za te same pieniądze możemy kupic więcej
>
> Co wg geniuszy PiS jest lepsze dla przeciętnego Kowalskiego?

Nie jest dobry. Jest boski !!!! To pisuarowy geniusz ekonomii !!!!!!!!

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-12-15 11:52:23
Autor: z
Inflacja i deflacja
W dniu 2017-12-15 o 08:12, #Lepudruk pisze:
Co wg geniuszy PiS jest lepsze dla przeciętnego Kowalskiego?
Wzrost cen czy wzrost zarobków?

Każdy neoliberał z Balcerowiczem Ci powie że inflacja na poziomie 2-2,5 jest dobra dla gospodarki, pobudza i napędza inwestycje.
Odpier... się od tej inflacji.
Sądy już nie w modzie? :-)

Data: 2017-12-15 13:20:01
Autor: Opozycja Totalna
Inflacja i deflacja
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5a33a967$0$646$65785112news.neostrada.pl...
[...]

ODPOWIEDZ na PYTANIE:

Data: 2017-12-15 15:50:21
Autor: z
Inflacja i deflacja
A jak już posiądziesz tą wiedzę to co z nią zrobisz?
Jak pisałem wcześniej
XIX wieczne wskaźniki nie są już dziś tak ważne. Skompromitowały się wiele razy. Można mieć małą inflację wysokie PKB i staczać się w otchłań :-)

Data: 2017-12-16 12:29:13
Autor: z
Inflacja i deflacja
W dniu 2017-12-16 o 09:55, Opozycja Totalna pisze:

Wzrost cen czy wzrost zarobków?

Ja w ich głowach nie siedzę
Może są rzeczy ważniejsze niż drożej taniej

Tusk też obiecywał że będzie obniżać podatki a przecież musiał ratować kraj przed kryzysem ich podnoszeniem czyli obniżał zarobki

Data: 2017-12-16 13:23:45
Autor: Opozycja Totalna
Inflacja i deflacja

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5a35038c$0$15199$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ty mi tu nie pierdziel o Tusku.

ODPOWIEDZ na PROSTE PYTANIE:

Co wg geniuszy PiS (czyli również ciebie) jest lepsze dla przeciętnego Kowalskiego?

Data: 2017-12-16 22:26:23
Autor: z
Inflacja i deflacja
W dniu 2017-12-16 o 13:23, Opozycja Totalna pisze:

Wzrost cen czy wzrost zarobków?

Stosunek ;-)

Stosunek cen do zarobków.
Znaczy mamy zbliżać się do zamożniejszych państw
ZAPRZECZYSZ?

Data: 2017-12-17 06:41:16
Autor: Opozycja Totalna
Inflacja i deflacja

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5a358f81$0$663$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2017-12-16 o 13:23, Opozycja Totalna pisze:

Wzrost cen czy wzrost zarobków?

Stosunek ;-)

Nie bredź mi o "stosunkach" tylko odpowiedz na konkretne pytanie: co jest bardziej korzystne dla przeciętnego Kowalskiego - wzrost cen czy wzrost zarobków? Nie kręć się jak kot żoliborski przed sraniem. Odpowiedz.

CL

Data: 2017-12-17 13:36:55
Autor: z
Inflacja i deflacja
W dniu 2017-12-17 o 06:41, Opozycja Totalna pisze:
Nie bredź mi o "stosunkach"

Nie wiedziałem że jesteś aż tak tępy że nie rozumiesz przekazu.
W dzisiejszej sytuacji na tle państw unijnych oczywiście że wzrost płac co nei zmienia faktu że o stosunek trzeba bardziej dbać niż o samą gołą cyferkę ;-)

Data: 2017-12-15 12:11:34
Autor: stevep
Inflacja i deflacja
W dniu .12.2017 o 08:12 #Lepudruk <kurduple@dwarfs.org> pisze:

[...]

Wzrost arogancji i głupoty.

--
stevep

Data: 2017-12-15 14:41:32
Autor: jacekbialy80
Inflacja i deflacja
Jak już wiemy, inflacja uderza w konsumentów, deflacja w producentów i inwestorów. Tymczasem przeciętny konsument może mieć jakąś firmę, albo udziały w jakiejś firmie, albo w tej firmie po prostu pracować. Z tego wynika, że każda skrajność uderzy w przeciętnego Kowalskiego z tej, lub drugiej strony. Gdzie zatem leży złoty środek?
Chłopski rozum mówi, że gdzieś w okolicy zera przy niewielkich stopach procentowych. Ale wszystko też zależy od uwarunkowań okołorynkowych, czyli społecznych (ekonomia nie jest nauką ścisłą).

Data: 2017-12-16 23:08:36
Autor: z
Inflacja i deflacja
W dniu 2017-12-15 o 23:41, jacekbialy80@gmail.com pisze:
  (ekonomia nie jest nauką ścisłą).

I to polecam sobie zapamiętać wszystkim tym co tu machają wskaźnikami, procentami czy innymi cyferkami.

Jeszcze kilka lat temu banda neoliberałów publicznie by ukamienowała za takie herezje :-)

A dziś...

Data: 2017-12-15 15:00:59
Autor: silvio balconetti
Inflacja i deflacja
Am 15.12.2017 um 08:12 schrieb #Lepudruk:
[...]

Nie jest to takie proste. Pewien poziom inflacji jest korzystny dla rozwoju gospodarczego, deflacja go natomiast hamuje. Bo przy inflacji rosna ceny, ale i zarobki, procenty z oszczednosci, wyzsze zatrudnienie. Deflacja to stale lub nizsze zarobki, nizsze ceny, wiec nizsze dochody, mniej oszczednosci, wiecej bezrobotnych. I do tego nie trzeba Balcerowicza czy podobnych, zeby to wiedziec.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2017-12-15 15:07:38
Autor: denat 'POPIS/EU
Inflacja i deflacja
ja mam inne pytanie,
koleś przedstawił tu wnioski
czyli model nauczania dzisiejszych liderów...

proste: czy takie wnioski służą do dymania nas przez tych co je wygenerowali?

Inflacja i deflacja