Inflacja wystrzeliła. Ceny rosną najszybciej od 7 lat

Data: 2020-01-07 01:23:53
Autor: japanizer
Inflacja wystrzeliła. Ceny rosną najszybciej od 7 lat
https://www.bankier.pl/wiadomosc/Inflacja-wystrzelila-Ceny-rosna-najszybciej-od-7-lat-7799350.html

  Inflacja wystrzeliła. Ceny rosną najszybciej od 7 lat

  Inflacja konsumencka wyniosła w grudniu  aż 3,4% w ujęciu rocznym - podał wstępne dane   Główny Urząd Statystyczny. Tak silny wzrost inflacji cenowej zaskoczył większość   ekonomistów.

  Ceny towarów i usług konsumpcyjnych  (CPI) w grudniu 2019 r. w porównaniu z analogicznym   miesiącem ubiegłego roku wzrosły o 3,4% - wynika z komunikatu Głównego Urzędu   Statystycznego. https://img.wiocha.pl/images/2/8/289ea2c828a2f36b8b64846525c532ac.jpg

Data: 2020-01-07 11:10:53
Autor: Konopny
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
https://www.bankier.pl/wiadomosc/Inflacja-wystrzelila-Ceny-rosna-najszybciej-od-7-lat-7799350.html

  Inflacja wystrzeliła. Ceny rosną najszybciej od 7 lat

Co było 7 lat temu?

Data: 2020-01-07 13:43:40
Autor: z
Inflacja wystrzeliła. Ceny rosną najszybciej od 7 lat
https://www.bankier.pl/gospodarka/wskazniki-makroekonomiczne/inflacja-rdr-pol

Tylko wyświetl wszystkie lata.

Przypominam że najnowsze zalecenia neoliberalnych ekonomistów to mała 2-3 procentowa inflacja które pobudza gospodarkę.

No fakt. Jest 3,40 ZGROZA ;-)

Data: 2020-01-07 04:51:43
Autor: japanizer

https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_tXkQYfvy1pRnLSeTYmuWTB9Bl2m3Muf5,w400.jpg

Data: 2020-01-07 14:08:42
Autor: z
Inflacja wystrzeliła. Ceny rosną najszybciej od 7 lat
Gdybyś cokolwiek wiedział w tym temacie to nie chwaliłbyś deflacji za PO.

Data: 2020-01-07 06:20:45
Autor: japanizer
On Tuesday, January 7, 2020 at 10:08:45 PM UTC+9, z wrote:
Gdybyś cokolwiek wiedział w tym temacie to nie chwaliłbyś deflacji za PO.

Ty z tych, co wolą tracić, niż zyskiwać?

PS. https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_AFGgxQFxvCrnkcBCBRXtn9XpeZglvlpZ,w400.jpg

Data: 2020-01-07 15:53:37
Autor: z
Inflacja wystrzeliła. Ceny rosną najszybciej od 7 lat
Każdy woli zyskiwać. Zapytaj Tuska.
Jedak wzrost gospodarczy i PKB jest chyba ważniejszy ;-) niż parę złotych w kieszeni Kowalskiego.
Ten Kowalski może zyskać dużo więcej albo mniej stracić. PRZECIEŻ NADCHODZI OGROMNY KRYZYS GOSPODARCZY.
Błędem PO było schładzanie gospodarki w ciężkich czasach.

Data: 2020-01-08 07:42:58
Autor: Runt
W dniu 2020-01-07 o 15:53, z pisze:
Każdy woli zyskiwać. Zapytaj Tuska.
Jedak wzrost gospodarczy i PKB jest chyba ważniejszy ;-) niż parę złotych w kieszeni Kowalskiego.

Emeryci szaleją ze szczęscia, że buduja PRL-pis.

Ten Kowalski może zyskać dużo więcej albo mniej stracić. PRZECIEŻ NADCHODZI OGROMNY KRYZYS GOSPODARCZY.

Dziekujemy! Dziekujemy! Brawo PiS.

Błędem PO było schładzanie gospodarki w ciężkich czasach.

Buuuhahhahahhahhahhhhaaaa!

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-01-07 09:29:49
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 7 stycznia 2020 13:43:42 UTC+1 użytkownik z napisał:
[...]

Nie jest na tyle dotkliwa, żeby spowodować puste półki, jednakże drobnym ciułaczom zjada inwestycje i oszczędności. Bardziej opłaca się przeżerać niż zatrzymywać nadwyżki na koncie.

Data: 2020-01-07 10:08:26
Autor: Zenek Kapelinder
Inflacja wystrzeliła. Ceny rosną najszybciej od 7 lat
Osoby niezamożne nie powinny trzymać pieniędzy w banku tylko je przezerac. W przypadku małych oszczędności trzymanych w banku traci się tylko trochę mniej niż jak je się trzyma w domu. Ludzie bogaci nie trzymają pieniędzy w bankach. Oni wszystkie nadwyzki inwestuja. Jesli maja kontakt z bankami to na poziomie kredytobiorcy. Dostaja kredyty z pieniędzy biedaków zrobionych w chuja przez banki. Na dodatek zyskami z inwestycji nikt się nie dzieli z tymi co dostarczyli pieniądze do banków. Dlatego bogaci są coraz bogatsi a biedni coraz biedniejsi.

Data: 2020-01-07 12:35:57
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 7 stycznia 2020 19:08:28 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Można jeszcze trzymać w papierach wartościowych. Kto ciułaczom broni?
Tylko że z powodu spekulacji na parkiecie może być zarówno byczek jak misiu, a dodatkowo po uśrednieniu trendów wieloletnich zarówno dywidendy jak wzrosty akcji okazują się niewiele bardziej opłacalne od trzymania w bankach. Obligacji państwowych zaś dowolnego państwa ręką bym nie tykał, bo w każdej chwili każdy rząd może ogłosić bankructwo, a wątpliwe, by prędzej znacjonalizował spółki dekretem a'la Bierut.

Data: 2020-01-07 12:44:12
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 7 stycznia 2020 21:35:58 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

Tylko że z powodu spekulacji na parkiecie może być zarówno byczek jak misiu, a dodatkowo po uśrednieniu trendów wieloletnich zarówno dywidendy jak wzrosty akcji okazują się niewiele bardziej opłacalne od trzymania w bankach. Obligacji państwowych zaś dowolnego państwa ręką bym nie tykał, bo w każdej chwili każdy rząd może ogłosić bankructwo, a wątpliwe, by prędzej znacjonalizował spółki dekretem a'la Bierut.

PS. Poza tym nie tylko biedni są coraz biedniejsi, ale co gorsza klasa średnia jest coraz biedniejsza i spadają szanse na jej bogacenie się, a zwiększają na zrównanie w dół z gołodupcami. Właśnie m.in. dzięki spadkowi realnej wartości pieniądza i niestabilności wartości papierów wartościowych. Nawet kruszce czy bitcoin mogą zostać zwinięte. Jak wszystkie rzecy, które są w rękach klasy średniej stracą swoją wartość całkowicie, wówczas skończy się rynek, bowiem całe bogactwo przejdzie w ręce kilkunastu bogatych rodzin i nastąpi powrót do gospodarki nakazowo-rozdzielczej. Masakra.

Data: 2020-01-07 13:20:58
Autor: Zenek Kapelinder
Inflacja wystrzeliła. Ceny rosną najszybciej od 7 lat
Jak był socjalizm to mówiono że to system równości.. Miał zrównać inteligenta z robotnikiem, robotnika z chłopem a chłopa z ziemia. Gospodarka rynkowa vel kapitalizm okazały się o wiele skuteczniejsze w zrownywaniu.

Data: 2020-01-08 07:46:27
Autor: Runt
[...]

kazdemu wg pracy, a nie potrzeb  ;-)

Data: 2020-01-08 07:45:36
Autor: Runt
[...]

no zenus. przejrzales na oczeta. co z reperacjami? ;-)))

Data: 2020-01-07 18:44:41
Autor: z
W dniu 2020-01-07 o 18:29, Jakub A. Krzewicki pisze:

Nie jest na tyle dotkliwa, żeby spowodować puste półki, jednakże drobnym ciułaczom zjada inwestycje i oszczędności. Bardziej opłaca się przeżerać niż zatrzymywać nadwyżki na koncie.

Ja też jestem tego zdania ale lewackie i neoliberalne autorytety głoszą hasło że mała inflacja jest DOBRA.

Przecież ONI mają zawsze rację. To już teraz nie mają racji? ;-)

Data: 2020-01-07 16:04:00
Autor: japanizer
On Wednesday, January 8, 2020 at 2:44:44 AM UTC+9, z wrote:
> [...]

Przecież ONI mają zawsze rację. To już teraz nie mają racji? ;-)

Dobrze prawicie, towarzyszu!

https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_OK2x4tEGUNI71wa3f6Rb0N0VHGSEJNnx,w400.jpg

Data: 2020-01-08 06:54:08
Autor: z
Inflacja wystrzeliła. Ceny rosną najszybciej od 7 lat
Runt Ty prosty jesteś

Data: 2020-01-08 07:44:52
Autor: Runt
Inflacja wystrzeliła. Ceny rosną najszybciej od 7 lat
W dniu 2020-01-08 o 06:54, z pisze:
Runt Ty prosty jesteś

ty chłopie jesteś POgięty ;-)))

Data: 2020-01-08 07:44:23
Autor: Runt
W dniu 2020-01-07 o 18:44, z pisze:
[...]

Emeryci szaleją ze szczęścia! Wzrost cen jest dobry! Odchudza portfele!

Data: 2020-01-07 15:46:00
Autor: Runt
W dniu 2020-01-07 o 10:23, japanizer@japanizer.org pisze:
https://www.bankier.pl/wiadomosc/Inflacja-wystrzelila-Ceny-rosna-najszybciej-od-7-lat-7799350.html

   Inflacja wystrzeliła. Ceny rosną najszybciej od 7 lat

To wierutne kłamstwo! Propaganda PO i UE!

Data: 2020-01-07 15:55:28
Autor: z
Inflacja wystrzeliła. Ceny rosną najszybciej od 7 lat
PKB rośnie. Budżet państwa prawie zrównoważony bezrobocie rekordowo niskie...
Ten Tusk to nas dobrze przygotował na te ciężkie czasy ;-)

Data: 2020-01-08 07:43:25
Autor: Runt
W dniu 2020-01-07 o 15:55, z pisze:
PKB rośnie. Budżet państwa prawie zrównoważony bezrobocie rekordowo niskie...

Buuhahhahhahhahahhahhhaaaa!

Ten Tusk to nas dobrze przygotował na te ciężkie czasy ;-)

Buhhahhahhahahahhhaaaa!