Info o rodzajach/funkcjach odtwarzaczy DVD potrzebne

Data: 2010-01-05 20:31:28
Autor: mea
Info o rodzajach/funkcjach odtwarzaczy DVD potrzebne
Rozważam zakup odtwarzacza DVD, być może z nagrywarką.
Głównie ma służyć do oglądania na telewizorze filmów kupionych
na płytkach DVD/VCD lub nagranych na komputerze przy pomocy
tunera TV. Ważny jest dla mnie pilot umożliwiający włączanie/wyłączanie
lektora, napisów itd.

Wiem na ten temat bardzo mało. Potrzebny więc byłby mi opis
funkcji tego rodzaju urządzeń i co występowanie danej funkcji daje
użytkownikowi. Także obsługa jakich formatów do czego jest potrzebna.
Chodzi mi o opis od strony użytkowej, bez szczegółów technicznych,
na których i tak się nie znam.

Cena nie jest dla mnie czynnikiem najistotniejszym - zaakceptuję nawet
wyższą cenę o ile będzie adekwatna do możliwości sprzętu.

Jeśli ktoś wie gdzie taki opis można znaleźć to bardzo proszę
o podanie adresu. Gdy szukam w Google pokazują mi się strony
sklepów.

Pozdrawiam
mea

Info o rodzajach/funkcjach odtwarzaczy DVD potrzebne