Info o rodzajach odtwarzaczy DVD potrzebne

Data: 2010-01-05 20:28:37
Autor: Tmek
Info o rodzajach odtwarzaczy DVD potrzebne
mea wrote:
Witam!

Rozważam zakup odtwarzacza DVD, być może z nagrywarką.
Głównie ma służyć do oglądania na telewizorze filmów kupionych
na płytkach DVD/VCD lub nagranych na komputerze przy pomocy
tunera TV.

W takim razie kup mante.
Ta w przeciwienstwie do znanych marek odtworzy prawie wszystko.
Jesli masz nagrania w mpeg2 mozesz wrzucac goly plik na plyte i ruszy. W markowe trzymaja sie standardow.
Divx tym bardziej.

pozdro
Tmek

Data: 2010-01-05 22:36:03
Autor: Animka
Tmek pisze:
mea wrote:
[...]

Moja Manta (DVD 035 Emperor Basic) mpeg nie ruszy, nie widzi. Najbardziej mi szkoda, że Matroski (mkv?) nie widzi i nie odtworzy.
Muszę oglądać na monitorze. Jest co prawda super odbiór, ale monitor mały (panorama 19').

--
animka

Data: 2010-01-05 22:47:21
Autor: budda
W dniu 2010-01-05 22:36, Animka pisze:

[...]

o właśnie, a znacie jakieś odtwarzacze DVD, które odtwarzają Matroskę i/lub RMVB?

--
pozdrawiam,
Grzegorz Olszewski

Info o rodzajach odtwarzaczy DVD potrzebne