Infolinia Ery - pytanie

Data: 2010-10-26 10:13:12
Autor: Kenjiro
Infolinia Ery - pytanie
Witam

Czy jest jakiś numer tel lub inna możliwość,aby od razu połączyć się z konsultantem BOA bez przebijania się przez nagrane menu?

Dzięki!

Data: 2010-10-26 13:49:31
Autor: spider.pl
Infolinia Ery - pytanie
W dniu 26-10-2010 10:13, Kenjiro pisze:
Witam

Czy jest jakiś numer tel lub inna możliwość,aby od razu połączyć się z
konsultantem BOA bez przebijania siÄ™ przez nagrane menu?

Dzięki!
W tym o to chodzi żeby wysłuchać Janiny Magnetofon. Podobnie jest w TP z tą różnicą, że ja znam już na pamięć kombinacje cyfr do konsultanta i połączenie z nim to pikuś (pomijam oczekiwanie w kolejce)

Data: 2010-10-27 01:09:38
Autor: Piotr M
Infolinia Ery - pytanie
Dnia 26-10-2010 o 13:49:31 spider.pl <stopspam@notowany.pl> napisał(a):

W dniu 26-10-2010 10:13, Kenjiro pisze:
Witam

Czy jest jaki¶ numer tel lub inna możliwo¶ć,aby od razu poł±czyć się z
konsultantem BOA bez przebijania się przez nagrane menu?

Dzięki!
W tym o to chodzi żeby wysłuchać Janiny Magnetofon. Podobnie jest w TP z  t± różnic±, że ja znam już na pamięć kombinacje cyfr do konsultanta i  poł±czenie z nim to piku¶ (pomijam oczekiwanie w kolejce)

A rozmowa z konsultantem to dopiero piku¶

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-10-28 15:19:47
Autor: KiloSierra
Infolinia Ery - pytanie
Kenjiro pisze:
Witam

Czy jest jaki¶ numer tel lub inna możliwo¶ć,aby od razu poł±czyć się z konsultantem BOA bez przebijania się przez nagrane menu?

Dzięki!

inna mozliwosc - isc do salonu ery... i juz

Infolinia Ery - pytanie