Informacja o światłach w motocyklu.

Data: 2009-06-14 16:31:39
Autor: Karol Y
Informacja o światłach w motocyklu.
generalizować! Nie życzę sobie, aby ktoś walił mi długimi po oczach
tylko dlatego, że mój motocykl wyposażony jest w dwa reflektory ze
światłami mijania.

Ja jeżdżąc tak odmiennym pojazdem od przeważającej wiekszości innych poruszających się po drogach, byłbym bardziej wstrzemięźliwy w swojej złości. Szczególnie na drodze.

Bądź co bądź, ale jak przyjdzie co do czego, to ja puknięcie usłyszę, Ty poczujesz.

Pozdrawiam

Również pozdrawiam :-)
--
Mateusz Bogusz