Informacja o światłach w motocyklu.

Data: 2009-06-14 16:59:07
Autor: Bialy
CUT_INZ napisal/a:

| Szanowni kierowcy,
|
| Chciałbym zauważyć, że fakt, iż w motocyklu włączone są dwie lampy (z
| lewej i prawej strony owiewki) nie oznacza, że motocyklista jedzie na
| światłach drogowych (długich). Zdaję sobie sprawę, że wielu kierowców
| motocykli nagminnie używa świateł drogowych (aby podkreślić swoją
| obecność na drodze) i jest to bardzo denerwujące, ale proszę nie
| generalizować! Nie życzę sobie, aby ktoś walił mi długimi po oczach
| tylko dlatego, że mój motocykl wyposażony jest w dwa reflektory ze
| światłami mijania.

Też jeżdżę motocyklem, więc bratam się z tobą, ale niestety w motocyklu mało kto dba o prawidłową regulację świateł, a już naprawdę niewielki odsetek obniża reflektor w momencie, kiedy wiezie pasażera, czy ma coś w kufrze. Poza tym zauważ, że jak przyspieszasz, to przód się znacząco podnosi i mocno walisz po gałach ludziom z naprzeciwka.
Niestety taka prawda, więc jak ktoś ci mrugnie długimi, to odmrugaj i olej sprawę, nie frustruj się ;)
Ewentualnie sprawdź, czy aby nie masz nieco za wysoko ustawionych świateł? ;)

Pozdrawiam,

--
-) Bialy
( GG: 1092403

Data: 2009-06-14 21:12:36
Autor: CUT_INZ
Bialy pisze:

Ewentualnie sprawdź, czy aby nie masz nieco za wysoko ustawionych świateł? ;)

Pozdrawiam,

Ze światłami mam OK, pofatygowałem się to sprawdzić. Gdy jeździłem na R6 i miałem tylko jedną lampkę problemu nie było.

Dopiero jak pomigam długimi delikwentowi to mu się głupio robi i gasi długie.

Informacja o światłach w motocyklu.