Informacja o światłach w motocyklu.

Data: 2009-06-14 20:08:02
Autor: Czabu
Informacja o światłach w motocyklu.

Użytkownik "CUT_INZ" <cut@cut.pl> napisał w wiadomości news:h12tb4$cuf$1mx1.internetia.pl...
Szanowni kierowcy,

Chciałbym zauważyć, że fakt, iż w motocyklu włączone są dwie lampy (z lewej i prawej strony owiewki) nie oznacza, że motocyklista jedzie na światłach drogowych (długich). Zdaję sobie sprawę, że wielu kierowców motocykli nagminnie używa świateł drogowych (aby podkreślić swoją obecność na drodze) i jest to bardzo denerwujące, ale proszę nie generalizować! Nie życzę sobie, aby ktoś walił mi długimi po oczach tylko dlatego, że mój motocykl wyposażony jest w dwa reflektory ze światłami mijania.

A może pora sprawdzić ich ustawienie? Dziś na trasie widziałem wiele motocykli, w różnych konfiguracjach i widać kto ma włączone światła drogowe lub źle ustawione mijania. Mi specjalnie nie przeszkadza, że mają włączone drogowe, przynajmniej z daleka ich widać.

Pozdrawiam
Czabu

Informacja o światłach w motocyklu.