Data: 2011-09-21 09:25:10 | |
Autor: Agent | |
Informacje o 1.4 TDCI | |
Witam,
Ma ktoś jakąś baze wiedzy na temat silnika Forda 1.4 TDCI (68 KM) . Chodzi mi np. o to: 1) czy jest tylko konstrukcja Forda czy ktoś inny maczał w nim palce (może jest to bliżniak 1,4 HDI) 2) jakiej firmy jest osprzęt (wtryskiwacze itp) 3) koła dwumasowego chyba nie ma? 4) filtra DPF też chyba nie? 5) czy turbo ma zmienną geometrię czy nie. 5) inne dane i opinie (awaryjność, spalanie, jak jedzie w porównaniu do np. 1.2 lub 1.4 benzyna (82 KM) z Forda Fiesty) |
|
Data: 2011-09-21 09:30:25 | |
Autor: Agent | |
Informacje o 1.4 TDCI | |
Użytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.ue> napisał w wiadomości news:j5c3gm$e7g$1news.onet.pl... Witam, O trochę już sam znalazłem http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_DLD_engine |
|
Data: 2011-09-21 14:53:52 | |
Autor: komar | |
OT Re: Informacje o 1.4 TDCI | |
W dniu 2011-09-21 09:30, Agent pisze:
bliĹźniak Alt+x=Ĺş |
|
Data: 2011-09-21 23:04:30 | |
Autor: dremka | |
Informacje o 1.4 TDCI | |
Agent napisal:
5) inne dane i opinie (awaryjność, spalanie, jak jedzie w porównaniu Ja wiem tylko tyle, że ten silnik w Fordzie Fusionie to pomyłka - jest za słaby do takiego samochodu, przy włączonej klimatyzacji trudno było się "tym" poruszać. Każdy, kto przesiadał się na tą wersję Fusiona zanim przyzwyczaił się do tego silnika zduszał go i to najczęściej na środku skrzyżowania... Do 50kkm padł "tylko" EGR. Ten sam silnik w przypadku Fiesty (w wersji V) jest wystarczający. -- dremka |
|
Data: 2011-09-22 10:50:19 | |
Autor: Marek P. | |
Informacje o 1.4 TDCI | |
W mojej firmie jeździ ich troccę w fiestach 1-2 letnich.Według uzytkowników palą więcej niż focusy 1,8 TDCI (mniej więcej tyle samo co benzyna 1,4) a jednocześnie są zdecydowanie za słabe.
|
|
Data: 2011-09-22 11:18:41 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
Informacje o 1.4 TDCI | |
W dniu 2011-09-22 10:50, Marek P. pisze:
W mojej firmie jeďż˝dzi ich troccďż˝ w fiestach 1-2 letnich.Wedďż˝ug uzytkownikďż˝w To tak samo jak z 1.5dci w najsĹabszej, 65-konnej wersji w Thaliach i Clio. TeĹź sÄ za sĹabe dla wszelkich uĹźytkownikĂłw sĹuĹźbowych i teĹź palÄ duĹźo, bo gaz gnieciony jest zero-jedynkowo. W normalnym uĹźytkowaniu, moĹźna tym jeĹşdziÄ o kropelce. -- Marcin "Kenickie" Mydlak WrocĹaw, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a roĹnie popyt na ĹwiÄty spokĂłj." |
|
Data: 2011-09-24 02:00:15 | |
Autor: RudeBoy | |
Informacje o 1.4 TDCI | |
To jest silnik produkcji PSA. Czyli jest to identyczny silnik co 1.4HDI.
Moje spostrzeżenia o tym silniku w Fordzie Fiesta MK6 + fajna dynamika choć tylko 68KM + wysoka kultura pracy + stosunkowo tanie części, silnik popularny - kiepsko z jego szczelnością, lubią krwawić - średnia ekonomia - Fiesta MK6 przy prędkości 140km/h 2os. + dużo betów, klima łyka 6,7l/100 Co do DPF i koła dwumasowego to nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Większość aut nie ma tych "genialnych" wynalazków ale auta z ostatnich lat montażu tego silnika mogą je mieć. -- RudeBoy Selecta Bless... [ Powered by Jah & Reggae Riddim ] |