Informacje o 1.4 TDCI

Data: 2011-09-21 23:04:30
Autor: dremka
Informacje o 1.4 TDCI
Agent napisal:

5) inne dane i opinie (awaryjność, spalanie, jak jedzie w porównaniu
do np. 1.2 lub 1.4 benzyna (82 KM) z Forda Fiesty)

Ja wiem tylko tyle, że ten silnik w Fordzie Fusionie to pomyłka - jest za słaby do takiego samochodu, przy włączonej klimatyzacji trudno było się "tym" poruszać. Każdy, kto przesiadał się na tą wersję Fusiona zanim przyzwyczaił się do tego silnika zduszał go i to najczęściej na środku skrzyżowania... Do 50kkm padł "tylko" EGR.
Ten sam silnik w przypadku Fiesty (w wersji V) jest wystarczający.

--
dremka

Informacje o 1.4 TDCI