Informacje o dłużnikach na stronie www

Data: 2012-11-26 22:20:43
Autor: Baczek
Informacje o dłużnikach na stronie www
Witam
Czy mogę na swojej firmowej stronie umieścić informacje w stylu
"Sprzedam dług kogośtam kogoś" i wymienić osobę z imienia i nazwiska ?
Mam 3 wyroki, które się uprawomocniły. Kwoty na kilkaset zł.

Data: 2012-11-26 22:23:24
Autor: Liwiusz

Zasadniczo możesz - http://www.dochodzeniewierzytelnosci.pl/2012/11/09/gieldy-wierzytelnosci-raczej-lagalne/

--