Informacje o nieistniejacej juz firmie

Data: 2011-08-24 11:45:02
Autor: tomjas
Informacje o nieistniejacej juz firmie
Witam.
Czy gdzies mozna uzyskac informacje o firmie, która nie istnieje od 10
lat? Chodzi mi o dane firmy (kontakt, regon, profil działalnosci,
wlasciciel, itp.).
Z gory dzieki i pozdrawiam.

Data: 2011-08-24 14:03:56
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-08-24 13:45, tomjas pisze:
[...]

Jaka była forma prawna tej firmy?

--
Liwiusz

Data: 2011-08-24 16:21:21
Autor: tomjas
On Wed, 24 Aug 2011 14:03:56 +0200, Liwiusz wrote:
[...]

Indywidualna działalność gospodarcza.

Data: 2011-08-24 22:03:12
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-08-24 18:21, tomjas pisze:
[...]

A jakie dane posiadasz?

--
Liwiusz

Data: 2011-08-25 04:22:12
Autor: tomjas
On Wed, 24 Aug 2011 22:03:12 +0200, Liwiusz wrote:
[...]

Tylko nazwę. No i imię właściciela.

Data: 2011-08-25 10:30:08
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-08-25 06:22, tomjas pisze:
[...]

Dane, również archiwalne, możesz sprawdzić w odpowiednim miejscowo urzędzie miasta lub gminy. Ale jak nie masz adresu ani nazwiska przedsiębiorcy, to raczej nie znajdziesz, bo w sumie w jaki sposób chcesz to ustalić?.

--
Liwiusz

Data: 2011-08-25 17:06:09
Autor: !sp

Użytkownik "tomjas" <tomjas@WYTNIJTOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:slrnj5bjfk.2dd.tomjaskrusty.localhost...
Czy gdzies mozna uzyskac informacje o firmie, która nie istnieje od 10
lat? Chodzi mi o dane firmy (kontakt, regon, profil działalnosci,
wlasciciel, itp.).

Tylko nazwę. No i imię właściciela.

Czyli nie wiesz czego szukasz. Po co ci ta wiedza?
Google nic więcej nie podał?
Telefoniczne bazy danych były od lat
GUSowski REGON istnieje i możesz szukać danych do kolejnych liczb:-)

Data: 2011-08-25 18:10:13
Autor: Liwiusz

Jeśli mówimy o www.stat.gov.pl/regon, to nie ma tam zakończonych działalności.

--
Liwiusz

Data: 2011-08-25 14:11:09
Autor: pigobocian
On 25 Sie, 18:10, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
W dniu 2011-08-25 17:06, !sp pisze:

> GUSowski REGON istnieje i mo¿esz szukaæ danych do kolejnych liczb:-)

Je¶li mówimy owww.stat.gov.pl/regon, to nie ma tam zakoñczonych
dzia³alno¶ci.

--
Liwiusz

A ja tam siebie znalaz³em. Choæ firmê zamkn±³em w ... chyba 2000 roku.
Tyle tylko, ¿e nie ma tam informacji czy firma jest czy niej jest
obecnie.

Data: 2011-08-25 23:50:43
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-08-25 23:11, pigobocian pisze:
[...]

A "wykre¶la³e¶ siê" z regonu? Nie wiem, jakie wówczas by³y procedury. Ja, jak szukam w tej bazie, to zdarza siê informacja "podmiot zosta³ wykre¶lony z bazy regon".

--
Liwiusz

Data: 2011-08-26 00:00:52
Autor: cef
Liwiusz wrote:

[...]

Podaj± nawet stan zawieszenia i z jednodniowym opó¼nieniem wprowadzaj±
informacje o zmianach, wiêc chyba jesli kto¶ zamkn±³ dzia³alno¶æ, ale w "regonie"
 siê nie wypisa³ (i by³o to dawno temu), to wy³api± dopiero
przy przenoszeniu danych do CEIDG

Data: 2011-08-26 07:02:50
Autor: pigobocian
W dniu 2011-08-25 23:50, Liwiusz pisze:
[...]

Prawdê powiedziawszy - nie pamiêtam. Ale wygl±da na to ¿e nie.

Informacje o nieistniejacej juz firmie