"Informatyk", to klucz do mandatów dla PO

Data: 2014-05-28 17:42:12
Autor: u2
"Informatyk", to klucz do mandatów dla PO
http://naszeblogi.pl/46862-czy-informatyk-klucz-do-mandatow-dla-po

Obserwator z kamerą towarzyszył członkom komisji wyborczej, gdy ci opuszczali siedzibę komisji z workami wypełnionymi kartami do głosowaniai. Na drzwiach, wbrew wymogom,  nie umieścili protokołu z wynikami wyborów w swoim okręgu. Tłumaczyli to tym, że nie było informatyka i dopiero po konsultacji z nim ujawnią jakie były wyniki.
Po przybyciu do miejsca, gdzie miał być ten informatyk wrzucili worki do piwnicy, teczki z dokumentami zdali komuś, nie wiedząc chyba komu. Tak, że gdyby ich zapytać dzisiaj o losy kart do głosowania i tych dokumentów komisji, to wskazali by okienko w piwnicy. ale, ze było ciemno, to tylko w przybliżeniu i jakiegoś nieznanego pana  siedzącego za stołem przy wejściu.

Ciekawe, że nie tylko oni w ten sposób zamykali wybory. Obserwator spotkał na miejscu jeszcze przynajmnie trzy inne komisje, które również po potwierdzenie wyników wyborów przyjechały do "informatyka".
PKW może sobie na to rozdziawiać ze zdziwienia buzie, ale trudno sobie wyobrazić, żeby kilka komisji, nie mając żadnych instrukcji, działało w identyczny sposób. Szanowna PKW, gdy już ochoniecie ze zdziwienia, to powiedzcie łaskawie, czy ktoś oprócz was ma prawo nakazć szefom komisji wyborczych, by po zatwierdzenie wyników wyborów zgłaszali się do "Informatyka"?
--
Generał Skalski o żydach w UB :
http://www.youtube.com/watch?v=ScSz0xY5W88

Data: 2014-05-28 18:44:23
Autor: Mark'Woydak

Papuga  "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:538603d4$0$2242$65785112news.neostrada.pl...
http://naszeblogi.pl/46862-czy-informatyk-klucz-do-mandatow-dla-po

Obserwator z kamerą towarzyszył członkom komisji wyborczej, gdy ci opuszczali siedzibę komisji z workami wypełnionymi kartami do głosowaniai.

A już myślałem, że z workami pełnymi pieniędzy! Mam pytanie: KTO wchodził w skład tej komisji? Chyba nie powiesz, że sami PO-wcy? Na 100% byli tam i PiS-owcy. Chcesz coś pwiedzieć pajdak papugo ochlaptusie?

MW

Data: 2014-05-29 02:39:14
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 18:44 Mark'Woydak <mark.woydak@forest.gmx.de> pisze:

[...]

Z ramienia PiS-u w komisji była kobieta, która nie zauważyła  nieprawidłowości9.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-29 05:56:27
Autor: Mark'Woydak

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xgliroh650oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Dostała szminkę by przymknęla oko na fałszowanie list! ;-))))

MW

"Informatyk", to klucz do mandatów dla PO