Informatyzacja kraju

Data: 2011-07-09 21:43:08
Autor: u2
Informatyzacja kraju
.... e-administracja, czyli kolejna ¶ciema pełobandy. Nie wspominam o
ogólnodostępnym i darmowym internecie w całym kraju.

Data: 2011-07-09 23:21:34
Autor: Andy Niwiński
Informatyzacja kraju

"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:4e18af4e$0$2454$65785112news.neostrada.pl...
... e-administracja, czyli kolejna ¶ciema pełobandy. Nie wspominam o
ogólnodostępnym i darmowym internecie w całym kraju.

I tak za dużo zrobili, jak takie kozojeby jak ty maj± dostęp...

Data: 2011-07-10 09:27:26
Autor: u2
Informatyzacja kraju
W dniu 2011-07-09 23:21, Andy Niwiński pisze:

I tak za dużo zrobili, jak takie kozojeby jak ty maj± dostęp

Dostep do sieci mam duzo dluzej niz pelobanda rzadzi. Wiec mi tutaj
stary zboku nie wylatuj.

Data: 2011-07-09 23:24:12
Autor: pluton
Informatyzacja kraju
ogólnodostępnym i darmowym internecie w całym kraju.

twoj dostawca nie daje ci (internetu) za darmo??? A to bydle.

Nullification

Data: 2011-07-10 03:21:06
Autor: cirrus
Informatyzacja kraju
Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ivahba$c7f$1inews.gazeta.pl...
ogólnodostępnym i darmowym internecie w całym kraju.
twoj dostawca nie daje ci (internetu) za darmo??? A to bydle.

Przecież powinno być "każdemu wg jego potrzeb".

--
stevep

Data: 2011-07-10 09:27:44
Autor: u2
Informatyzacja kraju
W dniu 2011-07-09 23:24, pluton pisze:
ogĂłlnodostĂŞpnym i darmowym internecie w caÂłym kraju.

twoj dostawca nie daje ci (internetu) za darmo??? A to bydle.

A twoj tobie daje :)

Data: 2011-07-10 11:30:16
Autor: [he®sk]
Informatyzacja kraju
On Sat, 9 Jul 2011 23:24:12 +0200, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl>
wrote:

> ogólnodostępnym i darmowym internecie w całym kraju.
twoj dostawca nie daje ci (internetu) za darmo??? A to bydle.

 moze by tak te palanty popracowaly by za darmo?

Data: 2011-07-10 08:18:44
Autor: Leprechaun
Informatyzacja kraju

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4e18af4e$0$2454$65785112news.neostrada.pl...
... e-administracja, czyli kolejna ¶ciema pełobandy. Nie wspominam o
ogólnodostępnym i darmowym internecie w całym kraju.

Chciałbys mieć internet za darmo? To zapieradalaj za darmo! Co za pojebany komuch. Co bys jeszcze chciał za darmo nierobie?!

BomBel

Data: 2011-07-10 11:30:14
Autor: [he®sk]
Informatyzacja kraju
On Sun, 10 Jul 2011 08:18:44 +0200, "Leprechaun"
<polityczne.brudy@pralnia.tw> wrote:

> [...]

Chciałbys mieć internet za darmo? To zapieradalaj za darmo! Co za pojebany komuch. Co bys jeszcze chciał za darmo nierobie?!

 jareczkowi zet we lbie sie calkiem poprzewracalo.
 kiedy byl kuratorem oswiaty bral kase za opieprzanie sie.
 ci ktorzy pamietaja okres jego rzadow mowia, ze to
 typowy komuch z proletariackimi bredniami we lbie.

Data: 2011-07-10 09:00:32
Autor: jadrys
Informatyzacja kraju
W dniu 2011-07-09 21:43, u2 pisze:
... e-administracja, czyli kolejna ściema pełobandy. Nie wspominam o
ogólnodostępnym i darmowym internecie w całym kraju.

Jeżeli darmowy to znaczy że wszyscy za to płacą, nawet ci co nigdy go nie będą używać. Podobnie sprawa sie ma z "bezpłatnymi" autostradami, - płaci na takie nawet kaleka bez rak i nóg. Tu, w takiej postawie popieram "PObandę"- precz z pasożytnictwem i domaganiem się czegoś za darmo.

Data: 2011-07-10 09:28:39
Autor: u2
Informatyzacja kraju
W dniu 2011-07-10 09:00, jadrys pisze:
W dniu 2011-07-09 21:43, u2 pisze:
... e-administracja, czyli kolejna ¶ciema pełobandy. Nie wspominam o
ogólnodostępnym i darmowym internecie w całym kraju.

Jeżeli darmowy to znaczy że wszyscy za to płac±, nawet ci co nigdy go
nie będ± używać. Podobnie sprawa sie ma z "bezpłatnymi" autostradami, -
płaci na takie nawet kaleka bez rak i nóg. Tu, w takiej postawie
popieram "PObandę"- precz z pasożytnictwem i domaganiem się czego¶ za
darmo.

Co ty znowu sciemniasz ? Kazdy placi podatki, sa dotacje wielomiliardowe
z UE, tylko pełobanda chce na wszystkim zerowac. Lewusek jestes jak
pełomafia i tyle :P

Informatyzacja kraju