Ingerencja w scandium. Mozna?

Data: 2010-05-23 23:18:37
Autor: Dominik Mirowski
Ingerencja w scandium. Mozna?
Kuba "inimicus" Stasiak wyklepał(a) :

Jest ona dla mnie za długa. Czy mogę ją przyciąć celem tylko i
wyłącznie zmniejszeniem wagi? Nie wiem czy taki materiał nadaje się
na cięcie i czy nic się  złego ze sztycą po tym nie stanie.

Tnij, to zwykły stop aluminium domieszkowany scandem - o ile nie chcesz ciąć palnikiem to będzie ok ;).

I tak na przyszłość, a jak się ma sprawa z karbonem. Mozna przyciać
czy nie i dlaczego?

Podobnie - okleić taśmą przed cięciem a następnie piłką od metalu z drobnymi ząbkami, tnie się jak każde tworzywo sztuczne.
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Ingerencja w scandium. Mozna?