Inglorious Basterds: dlaczego zachwyca, skoro nie zachwyca?

Data: 2009-11-18 11:38:44
Autor: vilca
Inglorious Basterds: dlaczego zachwyca, skoro nie zachwyca?
ARE YOU KIDDING ME???

Może któryś z fanów QT oświeci mnie dlaczego ten film jest uważany za arcydzieło? Pokornie proszę.

Moim zdaniem, po kapitalnych "Wściekłych psach", zajebistym "Pulp Fiction" i absolutnie, zdumiewająco doskonałym "Kill Bill vol.1", "Inglorious Basterds" to film miałki i niespójny, mało dowcipny, nielogiczny, długo by wymieniać.

Oczywiście świetne zdjęcia i wyczucie (łamanie) konwencji i nawet jedna dobra rola.
Tyle, że to trochę za mało jak na QT.
Proszę o pouczenie, jeśli coś przeoczyłem.
====

zapewne dlatego, że jest to pierwszy film podchodzący w tak specyficzny sposób do tematu ww2, mnie film zaskoczył dość pozytywnie, mimo, że spodziewalem sie wlasnie pokreconego do granic mozliwosci podejscia do tematu. Na pewno zas nie jest to jakies arcydzielo, przesada.

vilca

Data: 2009-11-18 11:38:29
Autor: rs
On Wed, 18 Nov 2009 11:38:44 +0100, "vilca" <iss@aaa.pl> wrote:

[...]

nie pierwszy. jakby nie bylo prawie dokladnie taki sam tytul juz byl
uzyty w filmie z w miare podobnym klimiacie. byl tez "parszywa
dwunastka". pare razy czytalem, ze krytycy mowili, ze film tarantino
zrobil "PXII" naszych czasow, a on oczywiscie nie neduje tego. <rs>

Inglorious Basterds: dlaczego zachwyca, skoro nie zachwyca?