Iniroyal czy Pirelli? Dylemat przed zakupem zim ówek ;-)

Data: 2009-10-29 13:24:55
Autor: Milo
Iniroyal czy Pirelli? Dylemat przed zakupem zim ówek ;-)
On 28 Paź, 21:49, koziel <koziel...@wp.pl> wrote:
Witam Was serdecznie :)

Ostatnim razem wypisalem liste opon, z ktorych chcialem wybrac
odpowiednie zimowki dla siebie.
Tym razem prosilbym o Wasze opinie dotyczace: Uniroyal MS plus66 oraz
Pirelli SnowSport - obie w rozmiarze 195/65 R15.

Ktora z opon Waszym zdaniem zda lepszy egzamin zima?
Patrzac na Allegro, wiele osob zamawia Uniroyale - jakie jest Wasze
zdanie na ich temat?

Pozdrawiam serdecznie,
Emil.

Odpowiedź może trochę z boku, ale zawsze. W poprzednią zimę
przejeździłem fabią na snowcontrollach i pod wrażeniem tych opon
jestem do dziś. Świetna kontrola przy ubitym śniegu, kopnym śniegu i
błocie pośniegowym. Podczas wyjazdu na narty 50% aut jeździło po
okolicy w łańcuchach, ja swoich nawet nie rozpakowałem. Jeśli
musiałbym się czegoś czepić, to 4/5 dałbym za przyczepność na mokrym
asfalcie przy kilku stopniach na plusie.

W tym roku potrzebuję 195/55/15, więc z uwagi na brak rozmiarówki
pewnie zdecyduję się na snowsporty.

--
pozdrawiam,
Paweł

Data: 2009-10-30 00:38:11
Autor: MarMarK
On 29 Paź, 21:24, Milo <olaszek.gr...@gmail.com> wrote:
Jeśli
musiałbym się czegoś czepić, to 4/5 dałbym za przyczepność na mokrym
asfalcie przy kilku stopniach na plusie.

I właśnie tu przewagę mają Uniroyale. Zatem trzeba zdecydować czy się
zimą jeździ w góry na narty czy tylko po mieście :)

Pozdrawiam
MK

Data: 2009-10-30 05:18:55
Autor: pawel
On 30 Paź, 08:38, MarMarK <m.kicin...@op.pl> wrote:
> [...]

I właśnie tu przewagę mają Uniroyale. Zatem trzeba zdecydować czy się
zimą jeździ w góry na narty czy tylko po mieście :)

to prawda, m.in. dlatego napisałem tę uwagę, mimo że dla mnie ma
marginalne znaczenie (w końcu 4/5 to i tak nieźle). Może same narty to
przesada, ale wyniosłem się poza miasto i sporo km robię drogami
ładnie nazywanymi jako "drugiej kolejności odśnieżania" ;-)

--
pozdrawiam,
paweł

Iniroyal czy Pirelli? Dylemat przed zakupem zim ówek ;-)