Inne zdarzenia losowe

Data: 2011-08-25 13:08:23
Autor: BI
Inne zdarzenia losowe
On 25 Sie, 21:12, Sebastian Biały <h...@poczta.onet.pl> wrote:
Wiedzialem że będzie z tym kłopot ...

Jakiś czas temu pytałem co to sa inne zdarzenia losowe bo bank chce taką
polisę zabezpieczającą przedmiot hipoteki ale nijak nie potrafi ich
zdfiniować na kilka zapytanych doradzców.

Dostarczyłem więc plisę o nazwie "Od ognia i innych zdarzeń losowych"
akredytowaną przez bank o nazwie identycznej jak wymagana w umowie.

Zalanie i powódź sią rozszerzeniem polisy a nie bazą.

Zgłosiłem reklamację dzisiaj żeby ki ktoś kompetentny wskazał
obowiązujący mnie przepisa prawa definiujący owe pojęcie "inne zdarzenia
losowe" bo o powodzi ani słowa w dokumentach ktore podpisalem z bankiem,
więc zakładam ze to jakiś przepis nadrzedny, ustawa, konstytucja czy
inne 10 przykazań.

Jakie mam szanse na reklamację? Bank ma w nazwie 3 litery z czego
pierwsza ma kod asci 0x49 ...

Ubezpieczenia tzw. ogniowe we wszystkich Towarzystwach składają się z
zakresu podstawowego (FLExA - od angielskich nazw ognia, piorunu,
wybuchu i upadku statku powietrznego) oraz z ryzyk dodatkowych, które
nie są jednakowe w różnych Zakładach Ubezpieczeń, więc ich definicje
mogą różnić się w istotnych kwestiach. Podstawową "konstytucją" dla
umowy ubezpieczenia są  tzw. ogólne warunki ubezpieczenia (o.w.u.).
Klient powinien je otrzymać przed podpisaniem polisy, zapoznać się z
nimi i wtedy będzie wiedział jak wygląda ochrona serwowana przez
konkretnego ubezpieczyciela w różnych wariantach. Jeśli nie wystarcza
mu podstawowy zakres ubezpieczenia (polisa najtańsza), może prosić o
rozszerzenie o ryzyka dodatkowe, ponosząc nieco wyższy koszt polisy.
Ryzykiem dodatkowym może być np. huragan, powódź, lawina, zapadanie i
usuwanie się ziemi, nadmierne opady śniegu, deszcz nawalny itp.
Moim zdaniem szanujący się bank powinien uprzedzić klienta jaki zakres
ubezpieczenia go satysfakcjonuje by klient od razu dostarczył mu
odpowiednią polisę.

Data: 2011-08-25 16:21:13
Autor: witek
Inne zdarzenia losowe
On 8/25/2011 3:08 PM, BI wrote:
  może prosić o
rozszerzenie o ryzyka dodatkowe, ponosząc nieco wyższy koszt polisy.

ha ha

nieco wyzszy.

nieco wyzszy to on jest zanim cokolwiek podlegnie ubezpieczeniu.
potem to on juz jest duuuuuzzzzoooo za wysoki.

Inne zdarzenia losowe