Inny producent telefonu i inny zestawu HF BT - mozna?

Data: 2009-09-04 18:35:43
Autor: Końrad(o)
Inny producent telefonu i inny zestawu HF BT - mozna?
1. różni producenci czy z tej samej firmy lepiej:

czy mozna parować z telefonem urządzenia typu zestaw słuchawkowy/handsfree pochodzące od innego producenta niż nasz telefon?
np. mam telefon z BT producenta firmaA - czy będzie z tym telefonem pracował zestaw HF BT firmyB?

2. czy używał ktoś zestawu Sony Ericsson HBH-DS970? czy to dobre urządzenia? kosztuje około 160 złotych, nie wiem czy warto inwestować.

miałoby służyć w domu, gdzie zasięg jest tylko w jednym miejscu, i prowadząc rozmowe trzeba siedziec niemal nieruchomo.
zestaw wymieniony (Sony Ericsson HBH-DS970) ma pozwolic rozmawiającemu na swobodę podczas rozmowy, na poruszanie się po domu, a przynajmniej po pokoju.

3. prosze polecić zestaw HF (jeśli można użyc innego, np. niezależnegop producenta) tańszy niż oryginalny.

chcę sparoać urządzenie z aparatem sony ericsson k550i oraz w890i.
czy mozna i czy w ogól ewarto kupić cos tańszego od niezależnego wytwórcy?
jakie urządzenia są godne uwagi, proszę o przykłady

Data: 2009-09-04 18:55:24
Autor: Kudłaty Konservateesta
Inny producent telefonu i inny zestawu HF BT - mozna?
odpowiem pytaniem na pytanie: a z jakim telefonem sparujesz słuchawkę Jabra?

Data: 2009-09-04 20:50:05
Autor: qwerty
Użytkownik "Końrad(o)" <najswiezy@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h7rfi6$1q1b$1@opal.icpnet.pl...
[...]

Na ogół nie ma problemów. Zestaw Nokii parowałem z SE i HTC.

Inny producent telefonu i inny zestawu HF BT - mozna?