Inny producent telefonu i inny zestawu HF BT - mozna?

Data: 2009-09-04 20:50:05
Autor: qwerty
Inny producent telefonu i inny zestawu HF BT - mozna?
Użytkownik "Końrad(o)" <najswiezy@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h7rfi6$1q1b$1@opal.icpnet.pl...
1. różni producenci czy z tej samej firmy lepiej:

czy mozna parować z telefonem urządzenia typu zestaw słuchawkowy/handsfree pochodzące od innego producenta niż nasz telefon?
np. mam telefon z BT producenta firmaA - czy będzie z tym telefonem pracował zestaw HF BT firmyB?

Na ogół nie ma problemów. Zestaw Nokii parowałem z SE i HTC.

Inny producent telefonu i inny zestawu HF BT - mozna?