Inny uchwyt do Garmina

Data: 2009-03-03 00:06:16
Autor: Ryszard Mikke
Inny uchwyt do Garmina
Czy ktoś z Was używa może takiego uchwytu do GPSMap 60
i może się wypowiedzieć na temat trwałości? Na rowerze,
ma się rozumieć, inaczej bym pytał u GPSmaniaków...

rmikke

Data: 2009-03-03 00:06:47
Autor: Ryszard Mikke
Inny uchwyt do Garmina
Ryszard Mikke <rmikke.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Czy ktoś z Was używa może takiego uchwytu do GPSMap 60
i może się wypowiedzieć na temat trwałości? Na rowerze,
ma się rozumieć, inaczej bym pytał u GPSmaniaków...

No i linka nie dałem...
http://tnij.com/GarminInnyUchwyt

rmikke

Data: 2009-03-02 16:16:52
Autor: Ryszard Mikke
Inny uchwyt do Garmina
Ryszard Mikke <rmikke@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]

> i może się wypowiedzieć na temat trwałości? Na rowerze,
> ma się rozumieć, inaczej bym pytał u GPSmaniaków...

Rrrrrwa!!!!

Jak bym nie kombinował z linkiem do eBaya i tnij.com,
każdy skrót mi wyświetla listę przedmiotów.. WTF?

A mi chodzi o to, co eBay znajduje na hasło:
"ram navi gps halter"
(z cudzysłowami).

A na koniec się znowu serwer Gazety wyłożył...
Chcę też jakiegoś sensownego webreadera, może nawet być
w rozsądnej cenie (znaczy, niekoniecznie za darmo).

rmikke

Data: 2009-03-03 21:31:08
Autor: Faja
Inny uchwyt do Garmina
Dnia Tue, 3 Mar 2009 00:06:47 +0000 (UTC), Ryszard Mikke napisał(a):

[...]

    Jednak zobacz na GPSmaniaków jest temat o uchwytach rowerowych ja do 60
używam firmowego i kilka padów przeżył.

--

                         Pozdrówka  Wiesiek

GG: 3645067

Data: 2009-03-04 01:17:38
Autor: Michał Wolff
Inny uchwyt do Garmina
On 3 Mar, 21:31, Faja <wk47w_W...@tlen.pl> wrote:

    Jednak zobacz na GPSmaniaków jest temat o uchwytach rowerowych ja do 60
używam firmowego i kilka padów przeżył.

Jakościowo firmowe jest dobre, niestety cenowo (76zł płaciłem) już nie
bardzo :( No i jego minusem jest brak możliwości mocowania na mostku
To z linków IMO będzie przede wszystkim bardzo ciężkie i zajmie masę
miejsca, to jest rzecz robiona z myślą o motorach, nie rowerach.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Inny uchwyt do Garmina