Inny ustnik !

Data: 2009-04-03 17:27:34
Autor: Wiesław Łopata-UMPC
Inny ustnik !

A gdzie te ustniki kupić?
Wiesiek

Data: 2009-04-03 18:26:05
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
Inny ustnik !
Użytkownik "Wiesław Łopata-UMPC" <wlopataNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gr59sm$tc3$1news.dialog.net.pl...

A gdzie te ustniki kupić?
Wiesiek

dystrybutorem jest Scubapol (Jurek Mika) w Moryniu, jak detalicznie to ja ci mogę sprzedać...

pzdr, Karol
http://divezone.pl

Data: 2009-04-03 18:44:14
Autor: Wiesław Łopata-UMPC
Inny ustnik !

A gdzie te ustniki kupić?
Wiesiek

dystrybutorem jest Scubapol (Jurek Mika) w Moryniu, jak detalicznie to ja ci mogę sprzedać...

Dzięki. Dobrze wiedzieć. Na razie dorwałem taki typowy ustnik anotomiczny i robimy testy.
Wiesiek

Data: 2009-04-06 16:12:53
Autor: 666
Inny ustnik !
Jeszcze możesz spróbować ustnik "dla nastolatków", jakby trochę mniejszy był (z któr±¶ włosk± firm± mi się kojarzy, ale nie jestem pewien).
JaC

-- -- -