Inofrmacja w sprawie podatku od nieruchomosci

Data: 2011-01-09 18:39:53
Autor: jaro
Inofrmacja w sprawie podatku od nieruchomosci
Czesc,
kupilem mieszkanie + miejsce w hali garazowej. Mieszkanie ma ksiege wieczysta (nazwijmy ja A) oraz udzialy w nieruchomosci stanowiacej gruny takze bedacej ksiega wieczysta (niech sie nazywa B). Hala garazowa to odrebna nieruchomosc z ksiega wieczysta (niech sie nazywa C) w ktorej mam udzial. Sama hala to takze jakis udzial w gruntach  okreslonych w B. Pytanie jak to wszystko uwzglednic w informacji o podatku od nieruchomosci ?

Kombinowalem tak:
a) formularz dla ksiegi A (powierzchnia lokalu)
b) formualrz dla ksiegi C (powierzchnia hali garazowej * udzial w hali garazowej)
c) formularz dla ksiegi B (udzial w gruncie dla A + udzial w C * udzial w gruncie dla B)

Mieszkanie jest w Gdańsku

Prosba o pomoc

Pozdrowienia
Jaro

Inofrmacja w sprawie podatku od nieruchomosci