Inpost i fikcja doręczenia

Data: 2011-03-01 07:54:39
Autor: Tomel
Inpost i fikcja doręczenia
Czy "instytucja" fikcji doręczenia działa w przypadku poleconych wysyłanych przez firmę InPost?

Tomek

Data: 2011-03-01 00:26:45
Autor: Krystian
Inpost i fikcja doręczenia
On 1 Mar, 07:54, Tomel <to...@poczta.onet.pl> wrote:
Czy "instytucja" fikcji doręczenia działa w przypadku poleconych
wysyłanych przez firmę InPost?

Tomek

w s±dzie liczy się tylko data stempla pocztowego
data stempla inpostowego się nieliczy

Data: 2011-03-01 08:40:19
Autor: Olgierd
Inpost i fikcja doręczenia
Dnia Tue, 01 Mar 2011 07:54:39 +0100, Tomel napisał(a):

Czy "instytucja" fikcji doręczenia działa w przypadku poleconych
wysyłanych przez firmę InPost?

Nic mi nie wiadomo by sądy wysyłały przez Inpost. Więc problemu raczej nie ma.

Natomiast jeśli masz na myśli konsekwencje "kiedy mógł się dowiedzieć" z art. 61 kc, to oczywiście.

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-03-01 10:08:24
Autor: Tomel
Inpost i fikcja doręczenia
On 2011-03-01 09:40, Olgierd wrote:
[...]

A urzędy? Chodzi mi o rozpoczęcie biegu terminów. Nie chodzi mi o konkretną sytuację. Dostałem awizo z InPosta i nie chce mi się go odbierać :)

No ale jeśli pismo jest urzędowe i nie odbierając go uruchomię mimo tego skutki prawne, równoważne z podpisaniem odbioru, to jednak pojadę odebrać :)

Walczyłem ostatnio o obniżenie zaległych opłat za parkowanie, z 2000 tysięcy udało mi się ugrać opłatę do 400 zł i czekam na to, aż komornik się ze mną skontaktuje. Może wysyłać InPostem?

Tomek

Data: 2011-03-01 10:14:14
Autor: Goomich
Inpost i fikcja doręczenia