Inscenizacje historyczne

Data: 2010-08-13 13:00:46
Autor: Marek
Inscenizacje historyczne

Proponuje zorganizowanie kolejnej inscenizacji historycznej,
obrazujacej mordowanie polskich patriotow, rekami zydowskich
"sonderkommandosow", na dzien rocznicy rozruchu obozu w Auschwitz.

Tu jest gotowy scenariusz:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Sonderkommando

Data: 2010-08-13 22:24:40
Autor: Je-ZUS
Inscenizacje historyczne

[...]

Może być, ale ja wolałbym obejrzeć rekonstrukcję np. bitwy na Łuku Kurskim, albo
pod Stalingradem. W ostateczności pod Lenino :) A po nocach śni mi się
inscenizacja operacji Midway.
Marzę też o inscenizacji oblężenia Leningradu lub Sarajewa, chociażby w skali
1:10 (inscenizacja trwająca cztery miesiące non-stop, to byłoby coś!)

Inscenizacje historyczne