Insider: Hollinger o tradzie NOH-Wiz

Data: 2012-06-21 21:24:28
Autor: s
Insider: Hollinger o tradzie NOH-Wiz
W dniu 2012-06-21 14:46, Leszczur pisze:
The good news for Washington Wizards fans is that general manager
Ernie Grunfeld is building a winner. The bad news is that he's doing
it in Minnesota and New Orleans.

Seriously, can anyone explain why this guy is still running a
basketball team?

No to sobie chlop ulzyl.

Ja tam jakiejs szczegolnej krzywdy dla Wizz tu nie widze.
Ze niby co, mogli sobie obciac/przeczekac Lewisa i sciagnac wypas franchise playera? Nie sadze...

Zbudowali sobie ciekawy zestaw. Doswiadczony duet podkoszowy, zdolny calkiem realnie bronic pod deska, zamiast efektownych li tylko wyczynow McGee. Zyskali broniacego swingmana, ktory ostatecznie nie musi ciagnac druzyny ofensywnie, wiec jego problematyczna skutecznosc nie jest zabojstwem.

Taki sklad oczywiscie nie zrobi rewolucji, ale moim zdaniem moze sie o playoffs ocierac, wsparty trojkami od Beala. I ma chwile na rozwoj mlodziezy, a potem moga sie na spokojnie zastanowic, co robic dalej, gdy przyjdzie rozdawac extensions. Wtedy juz kontrakty Kalafiora i Arizy ciazyc nie beda.

Jaka mieli alternatywe? Czolgac sie nadal po dnie i zbierac picki oraz baty, albo kupic jakiegos przecietniaka na 5 lat za ciezkie pieniadze.

Pozdr
Slawek

Data: 2012-06-22 13:57:48
Autor: wiLQ
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Jaka mieli alternatywe? Czolgac sie nadal po dnie i zbierac picki oraz baty, albo kupic jakiegos przecietniaka na 5 lat za ciezkie pieniadze.

Tylko model OKC! Bo oczywiscie kazda druzyna moze nim podazac...

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2012-06-22 15:20:58
Autor: s
W dniu 2012-06-22 14:57, wiLQ pisze:
[...]

Mam jednakoz pewne obawy, ze model OKC, aby okazal sie sukcesem, wymaga wydraftowania Duncana czy Duranta :-) Warunek konieczny, aczkolwiek niewystarczajacy

Pozdr
Slawek

Data: 2012-06-22 06:25:05
Autor: Leszczur
On 22 Cze, 15:20, s <s...@wp.pl> wrote:

> [...]

Mam jednakoz pewne obawy, ze model OKC, aby okazal sie sukcesem, wymaga
wydraftowania Duncana czy Duranta :-) Warunek konieczny, aczkolwiek

Dokładnie. Tak samo jak SSOL wymagało zawodnika takiego jak Nash i nie
dało się tego budować na Calderonie, a triangle offense wymaga trenera
takiego jak Jax a nie Kurt Rambis.
Oryginalnym trzeba być, a nie kopiować innych!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-06-22 15:40:57
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2012-06-22 15:25, Leszczur pisze:

[...]

Uuuu, widzę, że kolega przejął już gwarę polityków, dziennikarzy i
innych takich.

Data: 2012-06-22 09:04:26
Autor: Leszczur
W dniu piątek, 22 czerwca 2012 15:40:57 UTC+2 użytkownik Tomasz Radko napisał:

Uuuu, widzę, że kolega przejął już gwarę polityków, dziennikarzy i
innych takich.

Dokładnie :P

Data: 2012-06-22 16:03:41
Autor: wiLQ

> Tylko model OKC! Bo oczywiscie kazda druzyna moze nim podazac...

Mam jednakoz pewne obawy, ze model OKC, aby okazal sie sukcesem, wymaga wydraftowania Duncana czy Duranta :-)

Toz Wizards mieli #1 draftu gdzie byl pewniak!