Insider: Lepiej nie wku%$aj Sterna.

Data: 2010-03-16 17:14:40
Autor: Tomasz Radko
Insider: Lepiej nie wku%$aj Sterna.
W dniu 2010-03-16 13:25, Leszczur pisze:
Ciekawy w swoim subiektywizmie artykuł z Insidera, pióra anonimowego
zawodnika NBA.
Przeczytajcie i sprobujcie zgadnac kto jest owym tajemniczym Gallem
Anonimem.
Ja sie domyslam, ale o szczegółach możemy pogadac po lekturze :-)

Obstawiałbym Stackhouse'a.

pzdr

TRAd

Data: 2010-03-16 09:45:36
Autor: Leszczur
On 16 Mar, 17:14, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
> [...]

> Anonimem.
> Ja sie domyslam, ale o szczegółach możemy pogadac po lekturze :-)

Kombinuję w podobnym kierunku.
Zawodnik doswiadczony. Moze nawet bardzo doswiadczony - zblizajacy sie
do konca kariery.
Potrafi sam napisac cos wiecej niz "Whassup dawg" na Twitterze.

IMO to Grant Hill, albo Nash.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-03-16 18:00:41
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2010-03-16 17:45, Leszczur pisze:
[...]

Zrób mapę odniesień. Z którymi klubami wydaje się być powiązany.

Data: 2010-03-16 10:41:35
Autor: Leszczur
On 16 Mar, 18:00, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:

> [...]

> IMO to Grant Hill, albo Nash.

Zrób mapę odniesień. Z którymi klubami wydaje się być powiązany.

Nie musze - byłem na Szerloku Holmsie! ;-)
Subtelne różnice w składni oraz interpunkcji eliminują podejrzanego z
kanadyjskim paszportem.
Ponadto fakt, ze o niektorych zawodnikach pisze posługując się
nazwiskiem (Francis) a o innych - imieniem (Antoine, Steph) wskazuje
na negatywny stosunek emocjonalny do tego pierwszego. A jak inaczej
mozna nabrać takiego stosunku do zawodnika jak nie przez grę w jednym
klubie. Na przykład w Orlando, przez dwa lata bólu i nie powodzeń? A
kto grał przez dwa sezony z Francisem na przykład w Magic? Zagadka
rozwiązana ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Insider: Lepiej nie wku%$aj Sterna.