Insider: Offseason buzz - OKC Thunder

Data: 2009-09-01 08:40:56
Autor: s
Insider: Offseason buzz - OKC Thunder
Leszczur pisze:
OK Bart masz tu tych swoich Sonics po renowacji.

Po lekturze zrozumialem, dlaczego tak chetnie wkleiles.
Ale wnioski pozostawie chwilowo dla siebie :-)

Pozdr

Data: 2009-09-01 00:10:50
Autor: L'e-szczur
On 1 Wrz, 08:40, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> OK Bart masz tu tych swoich Sonics po renowacji.

Po lekturze zrozumialem, dlaczego tak chetnie wkleiles.

I jezeli wniosek byl inny niz: "L'e to fajny gosciu i uczynny
czlowiek" to w ogole nie pokazuj mi sie na oczy :-)

Ale wnioski pozostawie chwilowo dla siebie :-)

A to ja je dam zamiast Ciebie. Polowa ligi na drafcie bedzie sie
napalala na Westbrooka, a druga polowa bedzie sie pukala w czolo. Przy
licytacji Jeffa Greena wyzej wymienione polowy zamienia sie rolami. :-

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-01 10:54:19
Autor: s
[...]

Innymi slowy - wykluczasz przypadki zainteresowania obydwoma dzentelmentami?

Pozdr

Data: 2009-09-01 02:08:05
Autor: L'e-szczur
On 1 Wrz, 10:54, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

Innymi slowy - wykluczasz przypadki zainteresowania obydwoma dzentelmentami?

Ze niby obaj wystrzelą? Nie za duzo tych potencjalnych break-outow w
Grzmotach? Bo to i Dureń przeciez stoi u progu szalenstwa i kilkuy
role players. IMO to przesadnie duze oczekiwania jak na tak slaba
(mimo wszystko) druzyne.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-01 11:13:28
Autor: s
[...]

:-)
Wieeeem, narazam sie znowu, ale cos mi tu pachnie seria zaslon dymnych ...

Pozdr

Data: 2009-09-01 02:14:54
Autor: L'e-szczur
On 1 Wrz, 11:13, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]
> Grzmotach? Bo to i Dureń przeciez stoi u progu szalenstwa i kilkuy
> role players. IMO to przesadnie duze oczekiwania jak na tak slaba

:-)
Wieeeem, narazam sie znowu, ale cos mi tu pachnie seria zaslon dymnych ....

Nie - akurat powyzsze jest szczera prawda. To oczywiscie nie wyklucza
mojego udzialu w zadnej licytacji - wszak jestem podatny na hype tak
jak kazdy inny GM w lidze.
Po prostu jestem przekonany, ze wszyscy prospekci w jednej druzynie
nie maja prawa wypalic. Ale ma sie to nijak to tego, czy po sezonie
bede zalowal, ze kogos z Thunder kupilem, czy ze go odpuscilem. :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-01 00:35:10
Autor: sooobi
Insider: Offseason buzz - OKC Thunder
> OK Bart masz tu tych swoich Sonics po renowacji.

Po lekturze zrozumialem, dlaczego tak chetnie wkleiles.

Hehe, napisalem wczoraj do L'e z prosba o wklejenie jakiegos
przykladowego zespolu z tego insidera ze zwyklej ciekawosci.
Pomyslalem o Thunder zeby nie bylo ze napalam sie zaraz na jakiegos
gracza z innego zespolu a tutaj Slawek juz wyciagnal daleko idace
wnioski, pieknie:)

Insider: Offseason buzz - OKC Thunder