Insignia Sport Tourer, ktoś tu już tym jeździ ??

Data: 2009-07-12 11:44:14
Autor: Adalbert
Insignia Sport Tourer, ktoś tu już tym jeździ ??
Witam :-)
Tak się zastanawiam nad tym autkiem. Może ktoś z grupowiczów jest już szczęśliwym (lub nieszczęśliwym) posiadaczem takowego ??
Poczytałem trochę artykułów w necie, ale najwięcej dowiem się od jeżdżących osobiście. Stawiam na silnik 1.6 Turbo 180KM, powinien dać radę.
Proszę o ew. uwagi i opinie :-)

Pozdro
WOJtek

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Astra III Kombi Cosmo+
      1.6 Twinport
        Moonland
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2009-07-12 20:01:11
Autor: Tomi
Użytkownik "Adalbert" <ada_tnij_@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h3cbru$jqh$1nemesis.news.neostrada.pl...

jeżdżących osobiście. Stawiam na silnik 1.6 Turbo 180KM, powinien dać radę.

Ale co dac rade ? Ciagnac przyczepke ?

Data: 2009-07-12 20:46:02
Autor: WIHEDCNF
Insignia Sport Tourer, ktoś tu już tym jeździ ??

Użytkownik "Adalbert"

na forum vectry ustalili, że sporo pali ,w skrajnym przypadku rzeczywiste zużycie paliwa wyniosło 22 litry na 100km - przecietne 11-16 litrów, tyle, że ładnie to autko jeździ __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4237 (20090712) __________

Data: 2009-07-13 23:39:47
Autor: Myjk
Insignia Sport Tourer, ktoś tu już tym jeździ ??
WIHEDCNF napisać:

na forum vectry ustalili, że sporo pali ,w skrajnym przypadku rzeczywiste zużycie paliwa wyniosło 22 litry na 100km - przecietne 11-16 litrów, tyle, że ładnie to autko jeździ

Dla odmiany Diesel z automatem pali 10. Jeździłem, wiem.
Dla kolejnej odmiany, Insignia z Dieslem nie jeździ.

Jeśli Tourer jest zaprojektowany w środku na modłę HB,
to auto to "kończy się" na zagłówkach przednich siedzeń.
Z tyłu jest G...o miejsca.

--
Pozdor Myjk

Insignia Sport Tourer, ktoś tu już tym jeździ ??