Inspekcja transportu drogowego

Data: 2012-07-11 19:16:26
Autor: Ajgor
Inspekcja transportu drogowego
Tak na goraco chce sie spytac.
Wlasnie w telewizji mowia, ze na drogach stanie kilkaset nowych radarow, i wyjedzie masa nowych samochodow z radarami.
A wszystkim tym ma się zajmowac Inspekcja Transportu Drogowego. Wiec mam tu pytanie:
co to jest Inspekcja transportu drogowego? Czy ma ona prawo mierzyc mi predkosc, zatrzymywac mnie, kontrolowac i dawac mandaty, jesli jade prywatnym samochodem? Jak zobacze samochod Inspekcji, i kogos kto mi bedzie machal lizakiem, mam obowiazek sie zatrzymac? Czy moge go olac? Zawsze jezdze przepisowo. Przez 25 lat nigdy nie mialem mandatu. Ale nie chcial bym sie dac naciagnac jakiemus cieciowi, bo jemu sie wydaje ze ma prawo. Chcial bym wiec wiedziec jakie oni maja prawa.
Wiem, ze zawsze zatrzymywali samochody ciezarowe i autobusy. A jak to jest z prywatnymi samochodami?

Data: 2012-07-11 19:48:14
Autor: spp
W dniu 2012-07-11 19:16, Ajgor pisze:
Tak na goraco chce sie spytac.
Wlasnie w telewizji mowia, ze na drogach stanie kilkaset nowych radarow, i
wyjedzie masa nowych samochodow z radarami.
A wszystkim tym ma siďż˝ zajmowac Inspekcja Transportu Drogowego. Wiec mam tu
[...]

Na wszystkie Twoje pytania odpowiedĹş jest  w zasadzie jedna - tak, od jakiegoś czasu ITD ma takie uprawnienia, w szczegĂłlności jeĹźeli chodzi o fotoradary (będzie obsługiwała system automatycznego wystawiania mandatĂłw) ale takĹźe i o zatrzymywanie samochodĂłw osobowych. Wszystkich.

--
spp

Data: 2012-07-11 22:24:58
Autor: Ajgor
Inspekcja transportu drogowego

Użytkownik "spp"  napisał w wiadomości news:jtke99$g0r$1inews.gazeta.pl...

Na wszystkie Twoje pytania odpowiedź jest  w zasadzie jedna - tak, od jakiegoś czasu ITD ma takie uprawnienia, w szczególności jeżeli chodzi o fotoradary (będzie obsługiwała system automatycznego wystawiania mandatów) ale także i o zatrzymywanie samochodów osobowych. Wszystkich.

OK. Dzieki. Czyli jeszcze jeden aparat represji. PO zmienia Polske z kraju policyjnego w jeden wielki oboz koncentracyjny.
Ale z drugiej strony nie ma sie co dziwic. Polacy sami sa sobie winni.

Data: 2012-07-12 07:39:15
Autor: spp
W dniu 2012-07-11 22:24, Ajgor pisze:

OK. Dzieki. Czyli jeszcze jeden aparat represji. PO zmienia Polske z kraju
policyjnego w jeden wielki oboz koncentracyjny.
Ale z drugiej strony nie ma sie co dziwic. Polacy sami sa sobie winni.

A Ty kim jesteś? Hucułem?

--
spp

Data: 2012-07-12 10:58:56
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 12.07.2012 07:39, spp pisze:
[...]

Nie, on jest trollem.

BTW: rok rozpoczęcia działalności przez ITD: 2002.

Data: 2012-07-12 11:38:18
Autor: Ajgor

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:4ffe91c4$1news.home.net.pl...
[...]

Kazdy, kto czegos nie wie, i sie pyta jest trollem?

Data: 2012-07-12 12:10:00
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 12.07.2012 11:38, Ajgor pisze:
[...]

Nie, każdy kto pieprzy takie głupoty, jak te twoje brednie o obozie
koncentracyjnym.

Data: 2012-07-12 13:39:58
Autor: Ajgor

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:4ffea26c$1news.home.net.pl...

Nie, każdy kto pieprzy takie głupoty, jak te twoje brednie o obozie
koncentracyjnym.

Aha. Czyli trollem jest kazdy, kto ma inne poglady niz ty. Jakie to polskie.

Data: 2012-07-12 14:10:25
Autor: Ajgor
Inspekcja transportu drogowego

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:4ffeb905$1news.home.net.pl...

I znowu bredzisz.

Argument godny sali sadowej.
Zaczyna mi sie podobac to draznienie.
Chciaz przyznaje - wiele pytan tu zadalem, i to Ty najczesciej dawales konkretne odpowiedzi.
OK. Niech Ci bedzie. Nie wszyscy Polacy sa sobie winni. Ty do nich nie nalezysz (ja tez).
Ale przyznasz, ze te kolejne 300 radarow ktore stana na drogach to w duzej mierze zasluga glupoty kierowcow ktorzy nie przestrzegaja przepisow,
oraz glupoty tych Polakow, ktorzy bedac u wladzy trwonia nasze pieniadze na prawo i lewo, a pozniej szukaja kolejnych w naszych kieszeniach.
Ja ich rozczaruje. Ode mnie za radary nic nie zarobia.

Inspekcja transportu drogowego