Instalacja 8-letnia

Data: 2016-09-02 08:53:44
Autor: karolm
Instalacja 8-letnia
WITAM
opłaca sie kupic auto z 8-letnia instalacja gazowa ?

Data: 2016-09-02 09:06:02
Autor: Shrek
Instalacja 8-letnia
W dniu 02.09.2016 o 08:53, karolm pisze:
> WITAM
> opłaca sie kupic auto z 8-letnia instalacja gazowa ?

Są dwie szkoły:

NIe opłaca się kupować auta z instalacją LPG, bo sami druciarze i jak sam sobie nie zrobisz to będzie zjebane;)

Opłaca się kupować auto z LPG, bo instalacja jest za darmo, a darowanemu koniowi...

W twoim przypadku. Jeśli nie było wcześniej nic wymieniane, to wtryski i reduktor do wymiany. Za chwilę legalizacja butli. Ja w swoim wymieniłem wtryski i reduktor po 6 latach i kosztowało to grosze (poniżej 300PLN) - ale robiłem to sam. Jak dasz do gazownika to pewnie też w 500 się zmieścisz. Jak z butlą to się jeszcze nie zastanawiałem.

Shrek

Data: 2016-09-02 09:13:11
Autor: karolm
Instalacja 8-letnia
samochod byl sprowadzony z niemiec i od poczatku ktos zalozyl tam instalacje VIALLE

Data: 2016-09-02 00:45:17
Autor: lublex
Instalacja 8-letnia
W dniu piątek, 2 września 2016 09:13:16 UTC+2 użytkownik karolm napisał:
samochod byl sprowadzony z niemiec i od poczatku ktos zalozyl tam instalacje VIALLE

Samo VIALLE mówi niezbyt wiele. Jaka to instalacja LPG, LPi(LPdi). VIALLE robi takie wynalazki. Serwisów które na fazie ciekłej się znają jest mało. Sama instalacja jest dobra ale droga, więc jeżeli już jest... Sprawdzić w jakim stanie, być może są jakieś wpisy serwisowe. Da to jakiś obraz. Czy to w Volvo?

pozdr
lublex

Data: 2016-09-02 09:24:06
Autor: J.F.
Instalacja 8-letnia
Użytkownik "karolm"  napisał w wiadomości
samochod byl sprowadzony z niemiec i od poczatku ktos zalozyl tam instalacje VIALLE

No to:
a) nie oplaca sie kupowac, bo pewnie ma duzy przebieg za soba :-)

b) nie wiadomo co na to nasze przeglady, bo atestu na butle nie ma - no chyba, ze ma.

c) jesli atest byl na 10 lat, to sie wkrotce skonczy.

Innymi slowy - moze byc potrzeba wymiany butli. I byc moze wielozaworu, rurki ... znowu nie tak duzo to kosztuje .

J.

Data: 2016-09-02 11:23:39
Autor: Shrek
Instalacja 8-letnia
W dniu 02.09.2016 o 09:13, karolm pisze:
samochod byl sprowadzony z niemiec i od poczatku ktos zalozyl tam
instalacje VIALLE

A to na wtrysku w ciekłej fazie? No to cofam co powiedziałem wcześniej - dotyczyło to zwykłej sekwencji w fazie lotnej. Jak jest w ciekłej to nie powiem. Z jednej strony sama instalacja kosztuje nówka jakieś 8kPLN i to dostajesz pewnie "za darmo", z drugiej cholera wie jak to się będzie sprawować i ile serwis tego kosztuje bo to mało popularne.

Shrek

Data: 2016-09-02 09:58:00
Autor: viktorius
Instalacja 8-letnia
W dniu 2016-09-02 o 09:06, Shrek pisze:
> [...]

NIe opłaca się kupować auta z instalacją LPG, bo sami druciarze i jak
sam sobie nie zrobisz to będzie zjebane;)

Ale jeśli sam nie potrafisz zakładać, to być może sam trafisz na druciarza i kółko się zamyka.

Opłaca się kupować auto z LPG, bo instalacja jest za darmo, a darowanemu
koniowi...

Zależy od ceny auta, bo kupując coś za 5000 na pewno nie myślałbym o zakładaniu gazu, bo to 50% ceny.

[...]

Butla ma legalizację ma 10 lat, czyli masz 2 lata jazdy, potem będziesz się zastanawiać co dalej. Można wymienić na nową, można legalizować obecną, kwestia ceny.
Sam mam od 8 lat LPG w aucie, listwę raz zmieniałem po 130kkm. Nie profilaktycznie, tylko gdy zaczęła wyraźnie hałasować. Wyrobiły się gumki w zaworkach.
Reduktor zmienię, gdy będą problemy, na razie 160kkm zrobione i reduktor nie zawodzi, gazu nie brakuje gdy kręcę do odcięcia czasem.

--
viktorius

Data: 2016-09-02 12:34:26
Autor: abn140
Instalacja 8-letnia

Użytkownik "karolm" <karl3no@op.eu> napisał w wiadomości news:57c921fb$0$660$65785112news.neostrada.pl...
WITAM
opłaca sie kupic auto z 8-letnia instalacja gazowa ?

podjechac do zacnego gaziarza niech to ogarnie co i jak tam zrobione i czy chodzi.
zacnego gaziarza sie szuka na takim czyms
 http://lpg-forum.pl

Instalacja 8-letnia