Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Instalacja LPG - pr zełączanie błysk. n a gaz

Instalacja LPG - pr zełączanie błysk. n a gaz

Data: 2009-12-12 19:28:12
Autor: radekp@konto.pl
Instalacja LPG - pr zełączanie błysk. n a gaz
Ujeżdżam właśnie Lanosa z LPG. Fajną ma instalację LPG -- na gaz (w obecnych
temperaturach, silnik zimny) przełącza się po raptem 5 sekundach (nie zdążę
ruszyć).

We własnym muszę przejechać ok. 1-2km (na temp. cieczy mam wówczas 50st.) i
dopiero przełącza się na LPG.

To jakaś cecha instalacji czy jakiś "trick"? Nie ukrywam, że natychmiastowe
przełączanie na LPG jest bardzo przyjemne :).

Data: 2009-12-12 19:43:00
Autor: Grzegorz
Instalacja LPG - przełączanie błysk. na gaz
Hello radekp@konto.pl !:
Ujeżdżam właśnie Lanosa z LPG. Fajną ma instalację LPG -- na gaz (w obecnych
temperaturach, silnik zimny) przełącza się po raptem 5 sekundach (nie zdążę
ruszyć).

We własnym muszę przejechać ok. 1-2km (na temp. cieczy mam wówczas 50st.) i
dopiero przełącza się na LPG.

To jakaś cecha instalacji czy jakiś "trick"? Nie ukrywam, że natychmiastowe
przełączanie na LPG jest bardzo przyjemne :).

Wystarczy przeprogramować centralkę.

Ale - za mało jazdy na benzynie oznacza pewne problemy ..... coś za coś. No i trzeba przy sekwencji oszukać pomiar temp. silnika, inaczej komp silnika może zgłupieć.

pzdrw.
--
Grzegorz

maila znajdziesz tu : http://www.cerbermail.com/?4589b6Uox1

Data: 2009-12-13 00:06:07
Autor: BearBag
Instalacja LPG - przełączanie błysk. na gaz


To jakaś cecha instalacji czy jakiś "trick"? Nie ukrywam, że natychmiastowe
przełączanie na LPG jest bardzo przyjemne :).

to jakas wada a nie zaleta. Silnik powinien miec przynajmniej 30
stopni zeby mogl bezbolesnie dla instalacji pracowac na gazie. Zeby
silnik mial 30 stopni przy sredniej temp w zimie okolo zera potrzeba
na to dobre 3 minuty pracy.
Po prostu ta instalka jest zle zaprogramowana albo uszkodzil sie
czujnik temperatury.

Data: 2009-12-13 12:27:14
Autor: J.F.
Instalacja LPG - przełšczanie błysk. na gaz
On Sun, 13 Dec 2009 00:06:07 -0800 (PST),  BearBag wrote:
To jakaś cecha instalacji czy jakiś "trick"? Nie ukrywam, że natychmiastowe
przełączanie na LPG jest bardzo przyjemne :).

to jakas wada a nie zaleta. Silnik powinien miec przynajmniej 30
stopni zeby mogl bezbolesnie dla instalacji pracowac na gazie.

A niby skad ta wiedza i co go tak boli ? J,
ktory przez pare benzyne uzywal tylko ponizej -15 stopni ..

Data: 2009-12-14 13:45:52
Autor: Toworek
Instalacja LPG - przełączanie błysk. na gaz


Data: 2009-12-22 21:01:02
Autor: Jotte
Instalacja LPG - przełączani e błysk. na gaz
W wiadomości news:hg5ip6$ebj$1newsread1.aster.pl Toworek
<Toworek@0net.com> pisze:

Silnik powinien miec przynajmniej 30
stopni zeby mogl bezbolesnie dla instalacji pracowac na gazie. Zeby
silnik mial 30 stopni przy sredniej temp w zimie okolo zera potrzeba
na to dobre 3 minuty pracy.
hehe brzmi jak wypowiedź "fachowcy" z autoświata. Prawda jest taka że na
silnik ma to  znikomy wpływ a w niektĂłrych warunkach wręcz benzyna
bardziej szkodzi zimnemu silnikowi  niĹź gaz.
Nie chodzi o temp. silnika tylko cieczy chłodzącej.
Te 30 st. to dla trwałości i sprawności reduktora (parownika) ważne.

--
Jotte

Data: 2009-12-23 22:48:01
Autor: Adam Płaszczyca
Instalacja LPG - przełączanie błysk. na gaz
Dnia Tue, 22 Dec 2009 21:01:02 +0100, Jotte napisał(a):

Nie chodzi o temp. silnika tylko cieczy chłodzącej.
Te 30 st. to dla trwałości i sprawności reduktora (parownika) ważne.

MHM. Jakby membrana nie pracowała przy zasilaniu benzynowym, to miałbyś
rację. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2009-12-13 11:17:52
Autor: Karol Y
Instalacja LPG - przełączanie błysk. na gaz
Ujeżdżam właśnie Lanosa z LPG. Fajną ma instalację LPG -- na gaz (w obecnych
temperaturach, silnik zimny) przełącza się po raptem 5 sekundach (nie zdążę
ruszyć).

We własnym muszę przejechać ok. 1-2km (na temp. cieczy mam wówczas 50st.) i
dopiero przełącza się na LPG.

To jakaś cecha instalacji czy jakiś "trick"? Nie ukrywam, że natychmiastowe
przełączanie na LPG jest bardzo przyjemne :).

Skoro w zimie zaraz po przełączeniu na gaz nie gaśnie, to albo nowa ta instalka albo miała remoncik ostatnio. A jeżdżąc w ten sposób na przyszłą zimę, będzie trzeba robić kolejny.

--
Mateusz Bogusz

Data: 2009-12-13 11:21:25
Autor: bartekkr
Instalacja LPG - przełączanie błysk. na gaz
Użytkownik "Karol Y" <karolyyy@o2.pl> napisał w wiadomości news:hg2eou$ua2$1node2.news.atman.pl...
Skoro w zimie zaraz po przełączeniu na gaz nie gaśnie, to albo nowa ta instalka albo miała remoncik ostatnio. A jeżdżąc w ten sposób na przyszłą zimę, będzie trzeba robić kolejny.

W sluzbowej astrze jezdzilem ciagle na gazie - w lecie, w zimie, caly rok. Odpalana byla tez na gazie. Jakos nic sie nie zepsulo przez 4 lata.

Data: 2009-12-13 11:26:09
Autor: MarcinJM
Instalacja LPG - przełączanie błysk. na gaz
Karol Y pisze:
Ujeżdżam właśnie Lanosa z LPG. Fajną ma instalację LPG -- na gaz (w obecnych
temperaturach, silnik zimny) przełącza się po raptem 5 sekundach (nie zdążę
ruszyć).

We własnym muszę przejechać ok. 1-2km (na temp. cieczy mam wówczas 50st.) i
dopiero przełącza się na LPG.

To jakaś cecha instalacji czy jakiś "trick"? Nie ukrywam, że natychmiastowe
przełączanie na LPG jest bardzo przyjemne :).

Skoro w zimie zaraz po przełączeniu na gaz nie gaśnie, to albo nowa ta instalka albo miała remoncik ostatnio. A jeżdżąc w ten sposób na przyszłą zimę, będzie trzeba robić kolejny.

Eee tam, w trooperze 50tys. km zrobilem z niesprawna pompa paliwa. W ostre mrozy tylko trzeba bylo reduktor wrzatkiem polac. Ale po 50 tys. rzeczywiscie remontowalem reduktor. Tyle tylko, ze przyczyna jego padu nie byla awaria membran, lecz ogromna ilosc syfu, ktory skutecznie pozatykal otworki.
Zeby jasnosc byla: pompa nadal niezrobiona (lezy kupiona od 1.5 roku i czeka).

--
Pozdrawiam
MarcinJM

Data: 2009-12-13 13:05:22
Autor: Karol Y
Instalacja LPG - przełączanie błysk. na gaz
Eee tam, w trooperze 50tys. km zrobilem z niesprawna pompa paliwa. W
ostre mrozy tylko trzeba bylo reduktor wrzatkiem polac. Ale po 50 tys.
rzeczywiscie remontowalem reduktor. Tyle tylko, ze przyczyna jego padu
nie byla awaria membran, lecz ogromna ilosc syfu, ktory skutecznie
pozatykal otworki.
Zeby jasnosc byla: pompa nadal niezrobiona (lezy kupiona od 1.5 roku i
czeka).

O reduktor mi właśnie chodzi. Kiedyś też dawałem radę odpalić i pojechać od razu na gazie (tryb "awaryjny" instalki). Teraz od razu zamarza i gaśnie na postoju, także muszę poczekać aż przy tych 30-40 się przełączy.

--
Mateusz Bogusz

Data: 2009-12-14 10:26:37
Autor: Jakub Witkowski
Instalacja LPG - przełączanie błysk. na gaz


Data: 2009-12-14 10:28:13
Autor: Jakub Witkowski
Instalacja LPG - przełączanie błysk. na gaz


Data: 2009-12-14 14:39:30
Autor: radekp@konto.pl
Instalacja LPG - pr zełączanie błysk. n a gaz
Sun, 13 Dec 2009 11:17:52 +0100, w <hg2eou$ua2$1@node2.news.atman.pl>, Karol Y
<karolyyy@o2.pl> napisał(-a):

Skoro w zimie zaraz po przełączeniu na gaz nie gaśnie, to albo nowa ta instalka albo miała remoncik ostatnio. A jeżdżąc w ten sposób na przyszłą zimę, będzie trzeba robić kolejny.

Instalka ma jakieś 10 lat, nic mi nie wiadomo o jakichś remontach.

Data: 2009-12-14 18:37:34
Autor: Karol Y
Instalacja LPG - przełączanie błysk. na gaz
Skoro w zimie zaraz po przełączeniu na gaz nie gaśnie, to albo nowa ta
instalka albo miała remoncik ostatnio. A jeżdżąc w ten sposób na
przyszłą zimę, będzie trzeba robić kolejny.

Instalka ma jakieś 10 lat, nic mi nie wiadomo o jakichś remontach.

No cóż, to wychodzi na to, że moje auto musi mieć więcej z tą instalacją przejechane niż mam na liczniku ;-)

--
Mateusz Bogusz

Data: 2009-12-15 15:06:37
Autor: tor
Instalacja LPG - przełączanie błysk. na gaz
Skoro w zimie zaraz po przełączeniu na gaz nie gaśnie, to albo nowa ta instalka albo miała remoncik ostatnio. A jeżdżąc w ten sposób na przyszłą zimę, będzie trzeba robić kolejny.


Hmmm... Ciekawe :)
W jednym aucie mam instalke Igen i wlasnie teraz dobija do jakis 100tys km przebiegu. Nic nie dotykane od nowosci. Jeszcze poprzedniej zimy odpalala na dotyk na LPG. Teraz sa jakies klopoty, ale to WN daje popalic. Miedzyczasie jezdzilem jeszcze prawie 2 lata zupelnie bez popmy paliwa i autko odpalalo nawet przy -25C bez klopotu.
W drugim mam instalke II gen. Tutaj auto odpala na Pb, ale zaraz moge przerzucic na LPG. Czujnika temp nie mam. Instalka przelacza sie tylko na obroty. Tutaj tez mam jakies 50-60tys km i wsio dziala.


Pozdrawiam
 Radek

Instalacja LPG - pr zełączanie błysk. n a gaz

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona