Data: 2009-12-12 19:28:12 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Instalacja LPG - pr zełączanie błysk. n a gaz | |
Ujeżdżam właśnie Lanosa z LPG. Fajną ma instalację LPG -- na gaz (w obecnych
temperaturach, silnik zimny) przełącza się po raptem 5 sekundach (nie zdążę ruszyć). We własnym muszę przejechać ok. 1-2km (na temp. cieczy mam wówczas 50st.) i dopiero przełącza się na LPG. To jakaś cecha instalacji czy jakiś "trick"? Nie ukrywam, że natychmiastowe przełączanie na LPG jest bardzo przyjemne :). |
|
Data: 2009-12-12 19:43:00 | |
Autor: Grzegorz | |
Instalacja LPG - przełączanie błysk. na gaz | |
Hello radekp@konto.pl !:
Ujeżdżam właśnie Lanosa z LPG. Fajną ma instalację LPG -- na gaz (w obecnychWystarczy przeprogramować centralkę. Ale - za mało jazdy na benzynie oznacza pewne problemy ..... coś za coś. No i trzeba przy sekwencji oszukać pomiar temp. silnika, inaczej komp silnika może zgłupieć. pzdrw. -- Grzegorz maila znajdziesz tu : http://www.cerbermail.com/?4589b6Uox1 |
|
Data: 2009-12-13 00:06:07 | |
Autor: BearBag | |
Instalacja LPG - przełączanie błysk. na gaz | |
to jakas wada a nie zaleta. Silnik powinien miec przynajmniej 30 stopni zeby mogl bezbolesnie dla instalacji pracowac na gazie. Zeby silnik mial 30 stopni przy sredniej temp w zimie okolo zera potrzeba na to dobre 3 minuty pracy. Po prostu ta instalka jest zle zaprogramowana albo uszkodzil sie czujnik temperatury. |
|
Data: 2009-12-13 12:27:14 | |
Autor: J.F. | |
Instalacja LPG - przełšczanie błysk. na gaz | |
On Sun, 13 Dec 2009 00:06:07 -0800 (PST), BearBag wrote:
To jakaś cecha instalacji czy jakiś "trick"? Nie ukrywam, że natychmiastowe A niby skad ta wiedza i co go tak boli ? J, ktory przez pare benzyne uzywal tylko ponizej -15 stopni .. |
|
Data: 2009-12-14 13:45:52 | |
Autor: Toworek | |
Instalacja LPG - przeĹÄ czanie bĹysk. na gaz | |
|
|
Data: 2009-12-22 21:01:02 | |
Autor: Jotte | |
Instalacja LPG - przeĹÄ czani e bĹysk. na gaz | |
W wiadomoĹci news:hg5ip6$ebj$1newsread1.aster.pl Toworek
<Toworek@0net.com> pisze: Nie chodzi o temp. silnika tylko cieczy chĹodzÄ cej.Silnik powinien miec przynajmniej 30hehe brzmi jak wypowiedĹş "fachowcy" z autoĹwiata. Prawda jest taka Ĺźe na Te 30 st. to dla trwaĹoĹci i sprawnoĹci reduktora (parownika) waĹźne. -- Jotte |
|
Data: 2009-12-23 22:48:01 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Instalacja LPG - przełączanie błysk. na gaz | |
Dnia Tue, 22 Dec 2009 21:01:02 +0100, Jotte napisał(a):
Nie chodzi o temp. silnika tylko cieczy chłodzącej. MHM. Jakby membrana nie pracowała przy zasilaniu benzynowym, to miałbyś rację. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2009-12-13 11:17:52 | |
Autor: Karol Y | |
Instalacja LPG - przełączanie błysk. na gaz | |
Ujeżdżam właśnie Lanosa z LPG. Fajną ma instalację LPG -- na gaz (w obecnych Skoro w zimie zaraz po przełączeniu na gaz nie gaśnie, to albo nowa ta instalka albo miała remoncik ostatnio. A jeżdżąc w ten sposób na przyszłą zimę, będzie trzeba robić kolejny. -- Mateusz Bogusz |
|
Data: 2009-12-13 11:21:25 | |
Autor: bartekkr | |
Instalacja LPG - przełączanie błysk. na gaz | |
Użytkownik "Karol Y" <karolyyy@o2.pl> napisał w wiadomości news:hg2eou$ua2$1node2.news.atman.pl...
Skoro w zimie zaraz po przełączeniu na gaz nie gaśnie, to albo nowa ta instalka albo miała remoncik ostatnio. A jeżdżąc w ten sposób na przyszłą zimę, będzie trzeba robić kolejny. W sluzbowej astrze jezdzilem ciagle na gazie - w lecie, w zimie, caly rok. Odpalana byla tez na gazie. Jakos nic sie nie zepsulo przez 4 lata. |
|
Data: 2009-12-13 11:26:09 | |
Autor: MarcinJM | |
Instalacja LPG - przełączanie błysk. na gaz | |
Karol Y pisze:
Ujeżdżam właśnie Lanosa z LPG. Fajną ma instalację LPG -- na gaz (w obecnych Eee tam, w trooperze 50tys. km zrobilem z niesprawna pompa paliwa. W ostre mrozy tylko trzeba bylo reduktor wrzatkiem polac. Ale po 50 tys. rzeczywiscie remontowalem reduktor. Tyle tylko, ze przyczyna jego padu nie byla awaria membran, lecz ogromna ilosc syfu, ktory skutecznie pozatykal otworki. Zeby jasnosc byla: pompa nadal niezrobiona (lezy kupiona od 1.5 roku i czeka). -- Pozdrawiam MarcinJM |
|
Data: 2009-12-13 13:05:22 | |
Autor: Karol Y | |
Instalacja LPG - przełączanie błysk. na gaz | |
Eee tam, w trooperze 50tys. km zrobilem z niesprawna pompa paliwa. W O reduktor mi właśnie chodzi. Kiedyś też dawałem radę odpalić i pojechać od razu na gazie (tryb "awaryjny" instalki). Teraz od razu zamarza i gaśnie na postoju, także muszę poczekać aż przy tych 30-40 się przełączy. -- Mateusz Bogusz |
|
Data: 2009-12-14 10:26:37 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
Instalacja LPG - przełączanie błysk. na gaz | |
|
|
Data: 2009-12-14 10:28:13 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
Instalacja LPG - przełączanie błysk. na gaz | |
|
|
Data: 2009-12-14 14:39:30 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Instalacja LPG - pr zełączanie błysk. n a gaz | |
Sun, 13 Dec 2009 11:17:52 +0100, w <hg2eou$ua2$1@node2.news.atman.pl>, Karol Y
<karolyyy@o2.pl> napisał(-a): Skoro w zimie zaraz po przełączeniu na gaz nie gaśnie, to albo nowa ta instalka albo miała remoncik ostatnio. A jeżdżąc w ten sposób na przyszłą zimę, będzie trzeba robić kolejny. Instalka ma jakieś 10 lat, nic mi nie wiadomo o jakichś remontach. |
|
Data: 2009-12-14 18:37:34 | |
Autor: Karol Y | |
Instalacja LPG - przełączanie błysk. na gaz | |
Skoro w zimie zaraz po przełączeniu na gaz nie gaśnie, to albo nowa ta No cóż, to wychodzi na to, że moje auto musi mieć więcej z tą instalacją przejechane niż mam na liczniku ;-) -- Mateusz Bogusz |
|
Data: 2009-12-15 15:06:37 | |
Autor: tor | |
Instalacja LPG - przełączanie błysk. na gaz | |
Skoro w zimie zaraz po przełączeniu na gaz nie gaśnie, to albo nowa ta instalka albo miała remoncik ostatnio. A jeżdżąc w ten sposób na przyszłą zimę, będzie trzeba robić kolejny. Hmmm... Ciekawe :) W jednym aucie mam instalke Igen i wlasnie teraz dobija do jakis 100tys km przebiegu. Nic nie dotykane od nowosci. Jeszcze poprzedniej zimy odpalala na dotyk na LPG. Teraz sa jakies klopoty, ale to WN daje popalic. Miedzyczasie jezdzilem jeszcze prawie 2 lata zupelnie bez popmy paliwa i autko odpalalo nawet przy -25C bez klopotu. W drugim mam instalke II gen. Tutaj auto odpala na Pb, ale zaraz moge przerzucic na LPG. Czujnika temp nie mam. Instalka przelacza sie tylko na obroty. Tutaj tez mam jakies 50-60tys km i wsio dziala. Pozdrawiam Radek |