Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Instalacja LPG - prze³±czanie b³ysk. na gaz

Instalacja LPG - prze³±czanie b³ysk. na gaz

Data: 2009-12-13 00:06:07
Autor: BearBag
Instalacja LPG - prze³±czanie b³ysk. na gaz


To jaka¶ cecha instalacji czy jaki¶ "trick"? Nie ukrywam, ¿e natychmiastowe
prze³±czanie na LPG jest bardzo przyjemne :).

to jakas wada a nie zaleta. Silnik powinien miec przynajmniej 30
stopni zeby mogl bezbolesnie dla instalacji pracowac na gazie. Zeby
silnik mial 30 stopni przy sredniej temp w zimie okolo zera potrzeba
na to dobre 3 minuty pracy.
Po prostu ta instalka jest zle zaprogramowana albo uszkodzil sie
czujnik temperatury.

Data: 2009-12-13 12:27:14
Autor: J.F.
Instalacja LPG - prze³¹czanie b³ysk. na gaz
On Sun, 13 Dec 2009 00:06:07 -0800 (PST),  BearBag wrote:
To jaka¶ cecha instalacji czy jaki¶ "trick"? Nie ukrywam, ¿e natychmiastowe
prze³±czanie na LPG jest bardzo przyjemne :).

to jakas wada a nie zaleta. Silnik powinien miec przynajmniej 30
stopni zeby mogl bezbolesnie dla instalacji pracowac na gazie.

A niby skad ta wiedza i co go tak boli ? J,
ktory przez pare benzyne uzywal tylko ponizej -15 stopni ..

Data: 2009-12-14 13:45:52
Autor: Toworek
Instalacja LPG - przełączanie błysk. na gaz


Data: 2009-12-22 21:01:02
Autor: Jotte
Instalacja LPG - przełączani e błysk. na gaz
W wiadomości news:hg5ip6$ebj$1newsread1.aster.pl Toworek
<Toworek@0net.com> pisze:

Silnik powinien miec przynajmniej 30
stopni zeby mogl bezbolesnie dla instalacji pracowac na gazie. Zeby
silnik mial 30 stopni przy sredniej temp w zimie okolo zera potrzeba
na to dobre 3 minuty pracy.
hehe brzmi jak wypowiedź "fachowcy" z autoświata. Prawda jest taka że na
silnik ma to  znikomy wpÅ‚yw a w niektórych warunkach wrÄ™cz benzyna
bardziej szkodzi zimnemu silnikowi  niż gaz.
Nie chodzi o temp. silnika tylko cieczy chłodzącej.
Te 30 st. to dla trwałości i sprawności reduktora (parownika) ważne.

--
Jotte

Data: 2009-12-23 22:48:01
Autor: Adam P³aszczyca
Instalacja LPG - prze³±czanie b³ysk. na gaz
Dnia Tue, 22 Dec 2009 21:01:02 +0100, Jotte napisa³(a):

Nie chodzi o temp. silnika tylko cieczy ch³odz±cej.
Te 30 st. to dla trwa³o¶ci i sprawno¶ci reduktora (parownika) wa¿ne.

MHM. Jakby membrana nie pracowa³a przy zasilaniu benzynowym, to mia³by¶
racjê. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     Wywo³ywanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Instalacja LPG - prze³±czanie b³ysk. na gaz

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona