Instalacja MZ 150

Data: 2013-12-30 16:09:36
Autor: J_K_K
Instalacja MZ 150
W dniu 2013-12-30 13:53, lukaszek001200 pisze:
Jednak w moto nie ma żadnej instalacji
elektrycznej. tzn. jest silnik i rama.

A koła i łańcuch ;) ?

zależy mi na
tym aby silnik chodził, żadnych świateł, oraz kierunków nie musi być...

Znaczy - "na wieś" ;) ?

Pzdr

JKK

-- -

Data: 2013-12-30 16:48:29
Autor: lukaszek001200
Instalacja MZ 150
no w sumie to zależy mi na silniku tylko:D tak naprawdę to jest gokart z silnikiem od mz 150. że światłem jakoś sobie poradzę... Co do schematu _ dzięki ale i tak nie mogę się za bardzo połapać:D jak byś mógł mi wymazać rzeczy niepotrzebne to bym był wdzięczny:D

Data: 2013-12-30 19:10:47
Autor: Jacot
Instalacja MZ 150
lukaszek001200 <lukaszek001200@_NOSPAM_o2.pl> wrote:

[...]

Tobie potrzebny jest tylko iskrownik.
Jakies magneto od Komara, Simsona, WSK czy cus.
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2013-12-30 19:03:26
Autor: lukaszek001200
Instalacja MZ 150
Jacot napisal

[...]

 Magneto? dało by rade tak? jak go założyć bo silnika od mz-ki nie rozbierałem? bo z tego co wiem to do mz potrzebny jest aku tak jak w wsk 175. bo w 125 akumulator był nie potrzebny. --

Data: 2013-12-30 20:07:48
Autor: Kuczu
Instalacja MZ 150
W dniu 2013-12-30 19:10, Jacot pisze:

> Tobie potrzebny jest tylko iskrownik.

Albo akumulator, przerywacz i cewka. Skoro to do gokarta to na jednej pelnej baterii pojezdzi caly dzien.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2013-12-31 11:17:52
Autor: lukaszek001200
Instalacja MZ 150
Kuczu napisal

W dniu 2013-12-30 19:10, Jacot pisze:

 > Tobie potrzebny jest tylko iskrownik.

Albo akumulator, przerywacz i cewka. Skoro to do gokarta to na jednej
pelnej baterii pojezdzi caly dzien.

no ok. ale jak to podłączyć? w jakiej kolejności?

Data: 2013-12-31 12:57:29
Autor: Kuczu
Instalacja MZ 150
W dniu 2013-12-31 12:17, lukaszek001200 pisze:
Kuczu napisal

> [...]

pelnej baterii pojezdzi caly dzien.

no ok. ale jak to podłączyć? w jakiej kolejności?

oj widze ze leniuszek albo nie umie uzywac internetu...

bateria (+) -> wlacznik zaplonu -> biegun cewki
bateria (-) -> przerywacz -> drugi biegun cewki

w praktyce wystarczy (-) podlaczyc do bloku silnika.

dokladny schemat znajdziesz bez problemu w necie

Data: 2013-12-31 16:23:07
Autor: lukaszek001200
Instalacja MZ 150

bateria (+) -> wlacznik zaplonu -> biegun cewki
bateria (-) -> przerywacz -> drugi biegun cewki

w praktyce wystarczy (-) podlaczyc do bloku silnika.

dokladny schemat znajdziesz bez problemu w necie

i to wystarczy? a z kąd będzie wiadomo w którym miejscu ma być iskra?

Data: 2013-12-31 18:01:55
Autor: Kuczu
Instalacja MZ 150
W dniu 2013-12-31 17:23, lukaszek001200 pisze:

[...]

oddaj pojazd do elektryka.

Data: 2014-01-01 12:29:54
Autor: lukaszek001200
Instalacja MZ 150

oddaj pojazd do elektryka.

Tak to każdy potrafi:P

Data: 2014-01-01 14:57:50
Autor: Kuczu
Instalacja MZ 150
W dniu 2014-01-01 13:29, lukaszek001200 pisze:

oddaj pojazd do elektryka.

Tak to kaĹźdy potrafi:P

Ja po prostu widze ze nie masz zielonego pojecia o elektryce w motocyklu wiec taniej i latwiej bedzie jesli zlecisz to fachowcowi. Kumaty zrobi Ci to w godzine, Ty sie bedziesz z tym pieprzyc tydzien a i tak oddasz do elektryka.

Data: 2014-01-01 20:44:27
Autor: Adampio
Instalacja MZ 150
W dniu 2013-12-31 17:23, lukaszek001200 pisze:
bateria (-) -> przerywacz -> drugi biegun cewki
                ^^^^^^^^^^^^^^^
(...)

i to wystarczy? a z kąd będzie wiadomo w którym miejscu ma być iskra?

Czyli jednak elektryk...

Data: 2014-01-03 01:20:41
Autor: Jacot
Instalacja MZ 150
"X-Man" <kawasaki750@wytnijo2.pl> wrote:

"lukaszek001200" <lukaszek001200@_NOSPAM_o2.pl> wrote in message

i to wystarczy? a z kąd będzie wiadomo w którym miejscu ma być iskra?

No to akurat wiadomo: w głowicy ma byc, wef srodku.
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Instalacja MZ 150