Instalacja RAM - bios widzi tylko połowę zainstalowanej pamięci

Data: 2014-09-05 15:04:10
Autor: pueblo
Instalacja RAM - bios widzi tylko połowę zainstalowanej pamięci
Witaj Grzegorz B., 05 wrz 2014 w news:lubu3f$gbu$1node2.news.atman.pl
napisałeś/aś:
installed, the system memory is able to operate in triple “Intel
Flex Memory Mode” and works in 2N mode."
Przyznaję, że nie mam pojęcia co to jest Intel Flex Memory Mode oraz
2N mode...

Kiedyś coś szukałem na temat działania pamięci w DualChannel i znalazłem informację, ze na płytach, które to obsługują pamięci mogą działać w trybie FLEX MODE. Ten tryb to po prostu DChannel w konfiguracji, gdzie dwie kości pamięci są różnej pojemności i działa to tak, że np. kość 1GB plus 2 GB będzie działać w DCh 1GB+1GB, a pozostały 1GB (z większej kości)to już Single Channel. Tyle pamiętam i nie wiem jak to sie ma do tej sytuacji - piszesz, że masz 4 moduły po 4GB, więc to dziwne...ale czy są one identyczne?

Data: 2014-09-05 17:14:21
Autor: qwerty
Instalacja RAM - bios widzi tylko połowę zainstalowanej pamięci
UĹĽytkownik "pueblo"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:5409d0ea$0$26835$65785112@news.neostrada.pl...

Moduły!!!!!

Data: 2014-09-05 16:21:43
Autor: pueblo
Instalacja RAM - bios widzi tylko połowę zainstalowanej pamięci
Witaj qwerty, 05 wrz 2014 w news:luck0e$nrd$1usenet.news.interia.pl
napisałe¶/a¶:
Użytkownik "pueblo"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:5409d0ea$0$26835$65785112@news.neostrada.pl...
Kiedy¶ co¶ szukałem na temat działania pamięci w DualChannel i
znalazłem informację, ze na płytach, które to obsługuj± pamięci
mog± działać w trybie FLEX MODE. Ten tryb to po prostu DChannel w
konfiguracji, gdzie dwie ko¶ci pamięci s± różnej pojemno¶ci

Moduły!!!!!
Proszę bardzo: (...)moduły s± różnej pojemno¶ci.

Instalacja RAM - bios widzi tylko połowę zainstalowanej pamięci