Instalacja linki w prawej klamkomanetce Acera ST-EF30

Data: 2009-06-07 12:44:21
Autor: Artur
Instalacja linki w prawej klamkomanetce Acera ST-EF30
Cześć.
Problem z klamkomanetką jak w temacie. Dostałem ją w częściach i po
poskładaniu i włożeniu linki "na logikę" nie chce działać po podłączeniu do
przerzutki (na sucho działa). Wygląda to tak (sorry za nienajostrzejsze
zdjęcie):
http://yfrog.com/3wstef30j

Czy może ktoś kto ma taką lub podobną manetkę i może zrobić zdjęcie wnętrza
albo powiedzieć jak tam zamontować linkę?

Inna sprawa która mnie bardzo zastanawia to trzecie w tej klamkomanetce
wyjście na linkę - jest wyjśćie na linkę hamulcową, jest na linkę przerzutki
(obie ze śrubami baryłkowymi), a ta trzecia po co? Na zdjęciu najwyżej.

Data: 2009-06-07 16:18:28
Autor: Wojtek B

Użytkownik "Artur" <arturrad@REMOVEgmail.com> napisał w wiadomości news:h0gcn5$vjd$1news.task.gda.pl...
[...]

Linka jest źle poprowadzona.
Musisz ją włożyć przez otwór w tej białej szpulce i po okręgu i w otwór jak do pancerza.
To trzecie wyjście jest na taki wyświetlacz położenia który montuje sie dodatkowo.
Na priw mogę ci wysłać PDF a z rysunkiem tej manetki.

--
-
Pozdrawiam:

Wojtek " paciak " B.
pacia@polnet.cc

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4134 (20090605) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-06-07 19:08:01
Autor: Artur
Instalacja linki w prawej klamkomanetce Acera ST-EF30
niedziela, 07 cze, Wojtek B:

Linka jest ?le poprowadzona.
Musisz j? w?o?y? przez otwór w tej bia?ej szpulce i po okr?gu i w otwór jak do pancerza.

Hm, no tak chyba właśnie mam.

To trzecie wyj?cie jest na taki wy?wietlacz po?o?enia który montuje sie dodatkowo.

A to ciekawe, nie wiedziałem że coś takiego jest w taniej Acerze.

Na priw mog? ci wys?a? PDF a z rysunkiem tej manetki.

A masz coś lepszego niż http://cycle.shimano-eu.com/media/techdocs/content/cycle/EV/bikecomponents/ST/EV-ST-EF50-2503_v1_m56577569830609276.pdf ?

Data: 2009-06-07 21:20:41
Autor: Wojtek B

Użytkownik "Artur" <arturrad@REMOVEgmail.com> napisał w wiadomości news:h0h36h$8dq$1news.task.gda.pl...
[...]

Na tym rysunku masz części.
Powinieneś zajrzeć do instrukcji montażu.
http://techdocs.shimano.com/media/techdocs/content/cycle/SI/ALTUS/SI_0027A/SI-0027B-POL_v1_m56577569830656437.pdf
--
-
Pozdrawiam:

Wojtek " paciak " B.
pacia@polnet.cc

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4136 (20090606) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-06-08 17:49:06
Autor: Artur
Instalacja linki w prawej klamkomanetce Acera ST-EF30
niedziela, 07 cze, Wojtek B:
Na tym rysunku masz cz??ci.
Powiniene? zajrze? do instrukcji monta?u.
http://techdocs.shimano.com/media/techdocs/content/cycle/SI/ALTUS/SI_0027A/SI-0027B-POL_v1_m56577569830656437.pdf

No nic, nie udało mi się uzyskać działającej manetki mimo myślę prawidłowego
montażu. Możliwe że manetka była uszkodzona (mimo zapewnień dostarczyciela :).
Dzięki za pomoc.

Data: 2009-06-08 21:03:40
Autor: Wojtek B

Użytkownik "Artur" <arturrad@REMOVEgmail.com> napisał w wiadomości news:h0jiui$6e4$1news.task.gda.pl...
[...]