Instalacja pod projektor

Data: 2009-08-13 13:06:28
Autor: Ghost
Instalacja pod projektor

Użytkownik "Cam" <aaa@com.pl> napisał w wiadomości news:4a83adfa$1news.home.net.pl...
Witam

Niedługo będę robił elektrykę w domu i chciałby podciągnąć kable pod projektor. Stwierdziłem, że wystarczy mi 1-HDMI i 1-zasilanie. Pod projektor chcę podpiąć MediaCenter. Projektor będzie wisiał pod sufitem na wprost ściany ale nie wiem w jakiej odległości od ściany przygotować sobie kable. Czy 4m wystarczą aby osiągnąć ekran 100" - 120"

Powinno wystarczyc. Dobrze jest tez pomyslec o UPS dla projektora - jak Ci cos wylaczy prad podczas projekcji to przynajmniej zrobisz mu normalny shut-down.

Instalacja pod projektor